Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Jaké nové typy kampaní přibyly v reklamních účtech Sklik a Google Ads

Neustálý vývoj ze strany reklamních nástrojů přináší ovoce i pro nás - inzerenty. Jednotlivé nástroje doplňují další možnosti, jak cílit. My se podívame na dva nástroje - Sklik a Google…

Nová Sklik Akademie

Sklik připravil akademii, která se jeví jako průvodce pro tento nástroj. Celou jsem ji ze zvědavosti prošel a přináším pár tipů a poznatků, které se mohou hodit. Každý, kdo je…

PrimaKurzy.cz nyní také online!

PrimaKurzy nemusíme dlouze představovat. Jedná se o jeden z nejvíce žádaných výukových projektů v oblasti IT vzdělávání v ČR. Za dobu 10ti let, kdy jsme na českém a částečně i slovenském trhu jsme ušli neuvěřitelný…

Google Ads Editor - věrný přítel PPCčkaře

Velká část lidí, která se věnuje PPC reklamě ke své práci využívá nástroj Google Ads Editor. V názvu článku jsem ho dokonce označil za věrného přítele. Podíváme se…

První kroky při správě digitálního marketingu

Začínáte spravovat své první klienty a lámete si hlavu, jak vlastně správně začít? Co vše bude potřeba získat a nachystat ještě před zahájením prací na prvních PPC kampaní? Tak právě…

Teď umím nastavit kampaně lépe než mnohé agentury. Říká Martin Pšenica

Ahoj Martine, jak se máš? Ahoj, mám se dobře. Dělám, co mě baví a dává mi to smysl. To je pro mě v životě strašně důležité. Jaká je nyní tvá…

Nestačí kurz pouze pasivně odchodit. Rozhovor s Martinem Jeníkem

Ahoj Martine, jak se máš? Kromě toho, že bych potřeboval, aby den měl více hodin, se mám fajn. Jaká je nyní tvá profese a v jaké společnosti? Od května 2018…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - vyhledávací síť

Vytváříte PPC reklamy na Google? Tak pak zbystřete. Samotné vytvoření kampaní sice skýtá mnoho úskalí, nicméně po vytvoření reklam nastává okamžik, kdy je nutné vše pečlivě monitorovat a optimalizovat…

Jak nastavit videoreklamu? Máme tipy v Skliku.

Od konce listopadu máme možnost využívat videoreklamy i v reklamním nástroji Sklik. Podíváme se trochu blíže jak je nastavit, jaké jsou možnosti a prozradíme si i dobré tipy. Nastavení videoreklamy Stačí přidat…

Školení PPC reklamy část I. - 5 hlavních chyb

Pokud se věnujete online marketingu a vytváříte PPC reklamy ve vyhledávací síti v Skliku a AdWords, tak jsem pro vás sepsal prvních pět, z mnoha chyb, které reklamní specialisté ve svých účtech…

Reklama v messengeru přímo jako zpráva?

Líbilo by se vám, kdybyste byli schopni oslovit přes Facebook všechny uživatele, kteří vaší firmu někdy kontaktovali prostřednictvím napsané zprávy v messengeru? Poslat těmto lidem například akční nabídku z vašeho…

Cílení reklam na Facebooku

Zastavme organicu, již se nám tam ta reklama nevejde. Asi toto mohlo zaznít na poslední poradě, než Mark Zuckerberg oznámil veřejně světu, že by "mělo" dojít k pozastavení zobrazování firemních…

Jak stanovit odměnu za správu online marketingu?

Jedna z nejčastějších otázek našich studentů kurzu Manažera pro internetové projekty, Školení internetového marketingu, nebo kurzu Komplexní školení Facebook marketingu je ta, jak postupovat při stanovení ceny za práci…

Facebook skupina plná digitálního marketingu, to je DigiLife

Stále se pro vás snažíme vylepšovat náš firemní profil PrimaKurzy.cz na Facebooku a brzy již dosáhneme 5 000 fanoušků :-) I když je práce s profilem úžasná a každý rok Facebook…

Chytré dělení rozpočtu pro více kampaní

Při nastavení kampaně zadáváme vždy denní rozpočet. Co ale s tím, pokud máme více kampaní a omezené finance? Využijeme sdílený rozpočet. Tato funkce se nachází jak v Skliku tak i AdWords. Proč…

TIP pro Sklik.cz: Víte, jak vyhodnocovat úspěšnost rozšíření o volání u kampaní?

Většina inzerentů v Skliku využívá u kampaní ve vyhledávací síti rozšíření o telefon. Toto rozšíření má výhodu, že se zobrazuje u inzerátů v mobilních telefonech a uživatel po kliknutí může rovnou zavolat. Proklik na…

Remarketingová publika přes Google Analytics I.

Vytváříte remarketingová publika v Google AdWords? Povyšte vytváření remarketingových seznamů na vyšší úroveň a zapojte i publika přes Google Analytics. Můžete vytvářet stovky zajímavých remarketingových seznamů, které vás svou efektivností ohromí.…

Věnujete pozornost průměrné pozici vaší reklamy?

Průměrná pozice je vhodnou metrikou ke kontrole toho, kde se ve výsledcích vyhledávání zobrazují vaše reklamy. Navíc také zjistíte, jak si vaše reklamy stojí oproti konkurenci. To vše díky…

Jak na klíčová slova v PPC reklamě II. - AdWords

V minulém článku o shodě klíčových slovech v Skliku  jsme si vysvětlili, jak správně využívat všechny tři shody klíčových slov. A teď je na řadě AdWords. Nástroj velmi silný, ale…

Jak na klíčová slova v PPC reklamě I. - Sklik

Asi největší problém u PPC reklamy je neznalost správného používání klíčových slov. Špatná volba shod těchto slov má často za následek vyklikání kreditu, bez konverzí. Podívejme se tedy na…