Rozhovory Webmaster - rozhovory

Tvorba webových stránek mě nadchla

Číst více
manažer pro internetové projekty Manazer - rozhovor Rozhovory

Oceňuji, že studium bylo založeno na praxi

Číst více

Nová Sklik Akademie

Sklik připravil akademii, která se jeví jako průvodce pro tento nástroj. Celou jsem ji…

Google Ads Editor - věrný přítel PPCčkaře

Velká část lidí, která se věnuje PPC reklamě ke své práci využívá nástroj Google…

První kroky při správě digitálního marketingu

Začínáte spravovat své první klienty a lámete si hlavu, jak vlastně správně začít? Co…

Jak vypadá práce našich studentů? Vycházíme pouze z praxe!

Praxe, praxe a ještě jednou praxe. To je to, na čem při studiu u…

I kdybych využil 10% ze všech informací, kurz se mi vyplatí. Říká Jirka Procházka

Ahoj Jirko, jak se máš? Jsem po dovolené, takže odpočatě ☺ Jaká je nyní…

Díky vědomostem z kurzu, nám tržby neustále stoupají. Rozhovor s Leonou Héžovou

Ahoj Leono, jak se máš?Momentálně dobře, protože nám končí úspěšná zimní sezóna v obchodě,…

Teď umím nastavit kampaně lépe než mnohé agentury. Říká Martin Pšenica

Ahoj Martine, jak se máš? Ahoj, mám se dobře. Dělám, co mě baví a…

Nestačí kurz pouze pasivně odchodit. Rozhovor s Martinem Jeníkem

Ahoj Martine, jak se máš? Kromě toho, že bych potřeboval, aby den měl více…

Jak nastavit videoreklamu? Máme tipy v Skliku.

Od konce listopadu máme možnost využívat videoreklamy i v reklamním nástroji Sklik. Podíváme se…

Z otázek studentů: Jaké kódy vložit do webu a kam?

Velmi často narážím při kurzu online marketingu na otázku, jaké kódy vložit do webu…

Mocný branding už také v Sklik.cz

Každý se již setkal s reklamou typu branding. Jedná se o formát reklamy, který…

Naši studenti si otestovali propagaci v obsahové síti

Druhý díl seriálu o tom, jak si naši studenti testují veškerou problematiku kompletního digitálního…

Kurzy nejsou jen teorie, ale především praxe

Při výuce kurzu Manažer pro internetové projetky si uvědomujeme fakt, že je nutné, aby studenti…

Školení PPC reklamy část I. - 5 hlavních chyb

Pokud se věnujete online marketingu a vytváříte PPC reklamy ve vyhledávací síti v Skliku…

Z otázek studentů: Jak funguje zobrazování reklam ve vyhledávaní?

Opět je správný čas otevřít rubriku “Z otázek studentů”. Dnešní je na téma, jak…

Facebook skupina plná digitálního marketingu, to je DigiLife

Stále se pro vás snažíme vylepšovat náš firemní profil PrimaKurzy.cz na Facebooku a brzy…

Chytré dělení rozpočtu pro více kampaní

Při nastavení kampaně zadáváme vždy denní rozpočet. Co ale s tím, pokud máme více…

TIP pro Sklik.cz: Víte, jak vyhodnocovat úspěšnost rozšíření o volání u kampaní?

Většina inzerentů v Skliku využívá u kampaní ve vyhledávací síti rozšíření o telefon. Toto…

Věnujete pozornost průměrné pozici vaší reklamy?

Průměrná pozice je vhodnou metrikou ke kontrole toho, kde se ve výsledcích vyhledávání zobrazují…

Nepřicházíte o zobrazení reklam vašich online kampaní?

Jedna z důležitých otázek, při kontrole našich online marketingových kampaní, je zda nepřicházíme o…