Neustálý vývoj ze strany reklamních nástrojů přináší ovoce i pro nás - inzerenty. Jednotlivé…
Ahoj Jirko, jak se máš? Jsem po dovolené, takže odpočatě ☺ Jaká je nyní…
Ahoj Leono, jak se máš?Momentálně dobře, protože nám končí úspěšná zimní sezóna v obchodě,…
Sklik připravil akademii, která se jeví jako průvodce pro tento nástroj. Celou jsem ji…
Velká část lidí, která se věnuje PPC reklamě ke své práci využívá nástroj Google…
Začínáte spravovat své první klienty a lámete si hlavu, jak vlastně správně začít? Co…
Praxe, praxe a ještě jednou praxe. To je to, na čem při studiu u…
Ahoj Martine, jak se máš? Ahoj, mám se dobře. Dělám, co mě baví a…
Ahoj Martine, jak se máš? Kromě toho, že bych potřeboval, aby den měl více…
Od konce listopadu máme možnost využívat videoreklamy i v reklamním nástroji Sklik. Podíváme se…
Velmi často narážím při kurzu online marketingu na otázku, jaké kódy vložit do webu…
Každý se již setkal s reklamou typu branding. Jedná se o formát reklamy, který…
Druhý díl seriálu o tom, jak si naši studenti testují veškerou problematiku kompletního digitálního…
Při výuce kurzu Manažer pro internetové projetky si uvědomujeme fakt, že je nutné, aby studenti…
Pokud se věnujete online marketingu a vytváříte PPC reklamy ve vyhledávací síti v Skliku…
Opět je správný čas otevřít rubriku “Z otázek studentů”. Dnešní je na téma, jak…
Stále se pro vás snažíme vylepšovat náš firemní profil PrimaKurzy.cz na Facebooku a brzy…
Při nastavení kampaně zadáváme vždy denní rozpočet. Co ale s tím, pokud máme více…
Většina inzerentů v Skliku využívá u kampaní ve vyhledávací síti rozšíření o telefon. Toto…
Průměrná pozice je vhodnou metrikou ke kontrole toho, kde se ve výsledcích vyhledávání zobrazují…