Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Jsem svým vlastním šéfem již 6 měsíců po kurzu

Číst více

Manažer digitálního marketingu profesí roku 2023

Ať už jste podnikatel, který má 20 let útulnou prodejnu kam se lidé rádi vracejí, nebo teprve o podnikání uvažujete, či jste někdo, kdo už zkrátka nechce pracovat tak jako dosud, měli byste chytit šanci a pevně uchopit budoucnost do vlastních rukou.

Díky vědomostem z kurzu, nám tržby neustále stoupají. Rozhovor s Leonou Héžovou

Ahoj Leono, jak se máš?Momentálně dobře, protože nám končí úspěšná zimní sezóna v obchodě, i jarní etapa výstav a já budu mít konečně více času na své další aktivity.Jaká je nyní…

Zveřejňujete příspěvky do feedu Instagramu správně?

Jedna z nejčastějších otázek na kurzu Komplexní školení Instagramu je “Jak zveřejňovat příspěvky tak, aby se zachovala kvalita a fotky nebyly rozostřené.” Ne, že by se kvalita fotografií nějak výrazně…

Jak pracovat s hashtagy na Instagramu?

Používání hashtagů je z hlediska marketingu na Instagramu velice důležité. Především, pokud začínáme a chceme si vybudovat skupinu fanoušků - tzv. followers. Častým problémem je, že spoustu firem a jednotlivců neumí…

7 kroků, jak být aktivní na Instagramu a budovat své publikum

Instagram je bezpochyby jednou z nejpoužívanějších sociálních sítí dnešní doby. Díky tomu dnes není jednoduché s ní začít od nuly a úspěch se nedostaví tak rychle jako v minulosti. To, co fungovalo…

Jak pracovat ve Wordpressu

V předchozím článku jsme si ukázali, jak nainstalovat Wordpress na nejznámější české hostingové služby. A co dál? Projdeme si krok za jednotlivé možnosti na vašem novém webu postaveném…

Teď umím nastavit kampaně lépe než mnohé agentury. Říká Martin Pšenica

Ahoj Martine, jak se máš? Ahoj, mám se dobře. Dělám, co mě baví a dává mi to smysl. To je pro mě v životě strašně důležité. Jaká je nyní tvá…

Nestačí kurz pouze pasivně odchodit. Rozhovor s Martinem Jeníkem

Ahoj Martine, jak se máš? Kromě toho, že bych potřeboval, aby den měl více hodin, se mám fajn. Jaká je nyní tvá profese a v jaké společnosti? Od května 2018…

Jak vytvořit web ve WordPressu

WordPress je známý jako nejoblíbenější blogovací platforma a systém pro správu obsahu. Noví uživatelé jsou často překvapeni, když jim říkám, že WordPress je známý také díky snadné instalaci. Všechny…

Jak nahradit barvu v programu Adobe Photoshop

Funkce Nahradit barvu v aplikaci Adobe Photoshop CC nabízí zajímavé kreativní efekty tím, že umožňuje rychlou a efektivní výměnu jedné barvy za druhou. Vytváří masku pomocí vybraných barev a poté nahradí…

Google AdWords editor - vlastní pravidla

Vlastní pravidla v Google AdWords editoru potěší každého, kdo se věnuje PPC kampaním. Můžeme si totiž nadefinovat za jakých podmínek bude editor hlásit chybu a kdy vůbec kampaně neodešle. Nejprve…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - vyhledávací síť

Vytváříte PPC reklamy na Google? Tak pak zbystřete. Samotné vytvoření kampaní sice skýtá mnoho úskalí, nicméně po vytvoření reklam nastává okamžik, kdy je nutné vše pečlivě monitorovat a optimalizovat…

Absolvovat 5 kurzů v řadě? Pro Janu Sýkorovou žádný problém!

Ahoj Jani, děkuji, že jsi si našla chvilku ve svém nabitém programu na pár otázek. Proč jsi se rozhodla studovat náš kurz Social Media Specialist? Kurz jsem se…

Používáte nálepky pro své Instagram Stories?

Instagram investuje stále více a více peněz na rozvoj svých funkcí v Instagram Stories. Z pohledu algoritmu Instagramu je důležité, abyste byli v těchto funkcích aktivní a využívali je ve velkém. Pak…

Jak nastavit videoreklamu? Máme tipy v Skliku.

Od konce listopadu máme možnost využívat videoreklamy i v reklamním nástroji Sklik. Podíváme se trochu blíže jak je nastavit, jaké jsou možnosti a prozradíme si i dobré tipy. Nastavení videoreklamy Stačí přidat…

Co je to Audience network?

Používáte placenou reklamu na Facebooku? Pokud ano, určitě jste už slyšeli o umístění Audience network. Pokud ne, i tak ho možná nevědomky používáte.  Co je to Audience network? Audience network je…

Jak na reklamu pro Instagram pomocí nástroje Business Manager

Osobně považuji Business Manager jako jedinou efektivní možnost cílení reklamy na Instagramu. Reklamu můžete vytvářet přímo v Instagramu, ovšem možnosti jsou značně omezené. Jediné v čem vidím výhodu je to,…

Jak správně štítkovat a zkracovat URL adresy?

Vyhodnocujete vaše reklamy a příspěvky v Google Analytics? Pro správnou analýzu, je nezbytně nutné odkazy správně oštítkovat. Přesto většina marketérů stále neštítkuje. V tomto článku si ukážeme, jak bychom to…

Jak vytvořit a nastavit záložky pro Instagram Stories?

Pojďme se seznámit s parádním doplňkem pro váš profil na Instagramu. Určitě znáte stories (příběhy) na Instagramu. Co je roztřídit do jednotlivých záložek a vytvořit z nich tak zajímavý seznam na…

Jak začít na Instagramu?

Instagram je fenomén! Máte profil na této sociální síti? Ne? Tak dnes uděláme prvních pár krůčků k úspěchu.  Nastavte si správně profil na Instagramu Ať už máte firemní, či…