Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Zlepšujeme výkon remarketingových kampaní

Remarketingovými reklamami oslovujeme uživatele, o kterých víme, že byli v minulosti na našem webu. Případně na webu udělali určitou akci. V současném článku se podíváme blíž na to, kde se…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - obsahová síť

Obsahová síť v Google nám přináší další možnosti, kterými lze oslovit nové uživatele, případně remarketingovat stávající zákazníky. V mnoha případech se “povede” v obsahové síti utratit více finančních prostředků, než…

Naši studenti si otestovali propagaci v obsahové síti

Druhý díl seriálu o tom, jak si naši studenti testují veškerou problematiku kompletního digitálního marketingu v praxi. Pokud jste nečetli první díl, můžete ho najít pod odkazem Kurzy nejsou jen teorie,…

Chytré dělení rozpočtu pro více kampaní

Při nastavení kampaně zadáváme vždy denní rozpočet. Co ale s tím, pokud máme více kampaní a omezené finance? Využijeme sdílený rozpočet. Tato funkce se nachází jak v Skliku tak i AdWords. Proč…

Cílit na mobilní aplikace z Google AdWords?

Při vytváření on-line marketingových kampaní si vždy klademe otázku, jak zajistit jejich nejvyšší efektivitu. V tomto článku přinášíme tip, jaký je rozdíl mezi cílením kampaní do mobilních aplikací…

Nová pravidla pro cookies

Co jsou cookies jsme si již říkali. S ohledem na ně však začínají platit nová pravidla. Vycházejí z nařízení Evropské unie a říkají, že každý stát EU je musí implementovat…

Retargeting Sklik

22. ledna 2014 spustil Seznam.cz novou funkci Retargeting ve službě Sklik.cz. Na Primakurzy.cz Vám poradíme co je Retargeting, jak funguje a jak ho nastavit. Protože se jedná o čerstvou novinku,…