Google Ads PPC Sklik tipy

První kroky při správě digitálního marketingu

Číst více
Programátor www aplikací Rozhovory

Svou první webovou aplikaci vytvořil hned po kurzu: Rozhovor s Martinem Kyovským

Číst více

Jak správně štítkovat a zkracovat URL adresy?

Vyhodnocujete vaše reklamy a příspěvky v Google Analytics? Pro správnou analýzu, je nezbytně nutné…

Remarketingová publika přes Google Analytics I.

Vytváříte remarketingová publika v Google AdWords? Povyšte vytváření remarketingových seznamů na vyšší úroveň a…

Z otázek studentů: Jaké všechny kódy implementovat do webu pro potřeby on-line marketingu?

Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého…

Google Analytics - Enhanced Ecommerce (Rozšířený elektronický obchod)

Slyšeli jste o Enhanced Ecommerce? Tato nástavba modulu Ecommerce v Google Analytics umožňuje výrazně detailnější…

Google Analytics XLIX. - Měření událostí: Stažení dokumentu PDF

Jak postupovat v případě, že si na web chcete vložit například PDF dokument ke stažení…

Google Analytics XLVIII. - Měření událostí: přehrání YouTube videa

Pokud máte na svém webu vložené video z YouTube a chcete změřit, kolik lidí si…

Google Analytics – Přidělení oprávnění dalším osobám

Pokud chcete udělit přístup do svých statistik Google Analytics dalším osobám (kolegům, klientům apod.),…

Google Analytics – Nastavení jazyka

Používáte Google Analytics v češtině, ale chtěli byste jazyk změnit? Proč? Výhodou například angličtiny (kromě…

Google Analytics - Jak snadno vysledovat chyby

Pokud chcete mít přehled o tom, které stránky vyvolaly chybu 404 (Stránka nenalezena), můžete…

Google Analytics - Zkratky

Všimli jste si někdy v přehledech Google Analytics hned pod názvem přehledu buttonu s nápisem Zkratka…

Google Analytics – Regulární výrazy

Služba Google Analytics podporuje například pro filtry výběrů dat nebo vlastních přehledů tzv. regulární…

Google Analytics – Konverzní zdroje

V reportech Google Analytics se nachází jeden velmi oblíbený a praktický přehled. Mám na…

Google Analytics XLVII. - Měření subdomén v samostatných výběrech dat

Provozujete na svém webu domény třetího řádu? Pak je pravděpodobné, že budete chtít v Google…

Google Analytics - Cookies

Google Analytics sleduje uživatele webových stránek pomocí tzv. souborů cookies. Jedná se o krátké…

Google Analytics XLVI. - Vstupní stránky

Jistě mi dáte za pravdu s tvrzením, že vstupní stránka hraje velmi důležitou roli…

Google Analytics XLV. - Panely, jejich sdílení a limity

O panelech v našem blogu již něco málo zaznělo, alespoň co se týká jejich tvorby. Je…

Google Analytics XLIV. - crawler referrer spam a ghost referrer spam

Již jsme si ukazovali, jak odstranit spam referrery ze svých reportů Google Analytics. Všichni,…

Google Analytics XLIII. - Jak odstranit spam referrery

V jednom z našich předchozích článků jsme si ukazovali, jak ze svých přehledů Google Analytics odfiltrovat…

Google Analytics - Dimenze a metriky

Každý den pracujeme v reportech Google Analytics s různými dimenzemi a metrikami. Jste si…

Google Analytics XLII. - Bounce Rate přeceňovaná či ne?

Jak anglický význam slova Bounce (odraz, odskok) napovídá, Bounce Rate neboli Míra okamžitého opuštění…