Blog - PrimaKurzy.cz
instagram reklama Sociální sítě

Jak na reklamu pro Instagram pomocí nástroje Business Manager

Číst více
Google Analytics Sociální sítě

Jak správně štítkovat a zkracovat URL adresy?

Číst více
instagram Sociální sítě

Jak vytvořit a nastavit záložky pro Instagram Stories?

Číst více
instagram Sociální sítě

Jak začít na Instagramu?

Číst více
Facebook reklama

Jak vytvořit Carousel příspěvek na Facebooku?

Číst více
Rozhovory

Rozhovor s naším novým moderátorem Tomášem Suchým

Číst více
Mobilní aplikace Produktivita Vzdělání

Jak se sebevzdělávat efektivně?

Číst více
banner branding reklama Sklik

Mocný branding už také v Sklik.cz

Číst více
Programátor www aplikací Rozhovory

Práce je teď zároveň mým koníčkem: Rozhovor s Jakubem Křečkem

Číst více
Zbozi.cz Zbožové srovnávače

Jak spárovat produkty ve Zbozi.cz

Číst více
Programátor www aplikací Rozhovory

Rozhodl se oživit si svůj starý sen a udělal dobře: Rozhovor s Patrikem Hetfleišem

Číst více
Facebook PPC Remarketing

Cílení reklam na Facebooku

Číst více
AdWords google seznam Sklik

Z otázek studentů: Jak funguje zobrazování reklam ve vyhledávaní?

Číst více
Rozhovory

Daniel Tóth: z kurzu Pracovník grafického studia rovnou do nového oboru

Číst více
Rozhovory

Výhody práce na full time? Rozhovor s Alešem Kotykem rok po kurzu

Číst více
Google Digital Garage

Digitální garáž Google - základní pohled na online marketing

Číst více
Rozhovory

Naplno v roli freelancera měsíc po kurzu, rozhovor s Veronikou Barešovou

Číst více
AdWords Facebook PPC Sklik Sociální sítě

Facebook skupina plná digitálního marketingu, to je DigiLife

Číst více
AdWords obsahová síť PPC Sklik

Chytré dělení rozpočtu pro více kampaní

Číst více
PPC Sklik

TIP pro Sklik.cz: Víte, jak vyhodnocovat úspěšnost rozšíření o volání u kampaní?

Číst více
Programátor www aplikací Rozhovory

Práce si Martina Kučeru našla dřív, než on ji

Číst více
Rozhovory

Životní restart Martina Skoupého

Číst více
AdWords Mobilní aplikace obsahová síť

Cílit na mobilní aplikace z Google AdWords?

Číst více
Facebook Online marketing

Crossposting na Facebooku

Číst více
Měření času Produktivita

Nejlepší aplikace na sledování času pro Mac i iPhone

Číst více
AdWords Online marketing

Co jsou mikrospoty a proč je používat

Číst více
AdWords klíčová slova

Používáte přehled největších změn v Google AdWords?

Číst více
AdWords Sklik

Nepřicházíte o zobrazení reklam vašich online kampaní?

Číst více
Facebook

Demografie na Facebooku: Přehled pro okruhy uživatelů

Číst více
E-commerce Rozhovory

Když práce baví: Rozhovor s Lídou Letkovou o jejím snu

Číst více
Heureka Zbozi.cz Zbožové srovnávače

Cenové strategie pro zbožové srovnávače

Číst více
AdWords Online marketing

Štítky - užitečný pomocník v AdWords

Číst více
Facebook Remarketing

(Re)marketingové monstrum jménem Facebook Ads

Číst více
Sklik

Efektivní PPC reklama na Skliku pro e-shopy

Číst více

Jak správně štítkovat a zkracovat URL adresy?

Vyhodnocujete vaše reklamy a příspěvky v Google Analytics? Pro správnou analýzu, je nezbytně nutné…

Remarketingová publika přes Google Analytics I.

Vytváříte remarketingová publika v Google AdWords? Povyšte vytváření remarketingových seznamů na vyšší úroveň a…

Z otázek studentů: Jaké všechny kódy implementovat do webu pro potřeby on-line marketingu?

Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého…

Google Analytics - Enhanced Ecommerce (Rozšířený elektronický obchod)

Slyšeli jste o Enhanced Ecommerce? Tato nástavba modulu Ecommerce v Google Analytics umožňuje výrazně detailnější…

Google Analytics XLIX. - Měření událostí: Stažení dokumentu PDF

Jak postupovat v případě, že si na web chcete vložit například PDF dokument ke stažení…

Google Analytics XLVIII. - Měření událostí: přehrání YouTube videa

Pokud máte na svém webu vložené video z YouTube a chcete změřit, kolik lidí si…

Google Analytics – Přidělení oprávnění dalším osobám

Pokud chcete udělit přístup do svých statistik Google Analytics dalším osobám (kolegům, klientům apod.),…

Google Analytics – Nastavení jazyka

Používáte Google Analytics v češtině, ale chtěli byste jazyk změnit? Proč? Výhodou například angličtiny (kromě…

Google Analytics - Jak snadno vysledovat chyby

Pokud chcete mít přehled o tom, které stránky vyvolaly chybu 404 (Stránka nenalezena), můžete…

Google Analytics - Zkratky

Všimli jste si někdy v přehledech Google Analytics hned pod názvem přehledu buttonu s nápisem Zkratka…

Google Analytics – Regulární výrazy

Služba Google Analytics podporuje například pro filtry výběrů dat nebo vlastních přehledů tzv. regulární…

Google Analytics – Konverzní zdroje

V reportech Google Analytics se nachází jeden velmi oblíbený a praktický přehled. Mám na…

Google Analytics XLVII. - Měření subdomén v samostatných výběrech dat

Provozujete na svém webu domény třetího řádu? Pak je pravděpodobné, že budete chtít v Google…

Google Analytics - Cookies

Google Analytics sleduje uživatele webových stránek pomocí tzv. souborů cookies. Jedná se o krátké…

Google Analytics XLVI. - Vstupní stránky

Jistě mi dáte za pravdu s tvrzením, že vstupní stránka hraje velmi důležitou roli…

Google Analytics XLV. - Panely, jejich sdílení a limity

O panelech v našem blogu již něco málo zaznělo, alespoň co se týká jejich tvorby. Je…

Google Analytics XLIV. - crawler referrer spam a ghost referrer spam

Již jsme si ukazovali, jak odstranit spam referrery ze svých reportů Google Analytics. Všichni,…

Google Analytics XLIII. - Jak odstranit spam referrery

V jednom z našich předchozích článků jsme si ukazovali, jak ze svých přehledů Google Analytics odfiltrovat…

Google Analytics - Dimenze a metriky

Každý den pracujeme v reportech Google Analytics s různými dimenzemi a metrikami. Jste si…

Google Analytics XLII. - Bounce Rate přeceňovaná či ne?

Jak anglický význam slova Bounce (odraz, odskok) napovídá, Bounce Rate neboli Míra okamžitého opuštění…