Vyhodnocení kampaní s voláním v Sklik.cz

TIP pro Sklik.cz: Víte, jak vyhodnocovat úspěšnost rozšíření o volání u kampaní?

Většina inzerentů v Skliku využívá u kampaní ve vyhledávací síti rozšíření o telefon.

Toto rozšíření má výhodu, že se zobrazuje u inzerátů v mobilních telefonech a uživatel po kliknutí může rovnou zavolat.

Proklik na tlačítko je zpoplatněno a jeho cena je daná cenou klíčového slova v aukci. Navíc se tento proklik započítává do standardních prokliků, které máme k dispozici pro vyhodnocování. Zde je trochu problém, v metrikách nejsou rozděleny kliky na reklamu a prokliky na volání. A tato statistika se může hodit.

Jak to tedy zjistím?

Budeme muset pracovat se záložkou “Statistiky” a vytvořit si přehled.

Při vytváření přehledu si zvolíme všechny sloupce pro které chceme získat přehledy. Mezi zaškrtávacími boxíky najdeme “Click2Call”, což je právě statistika z volání.

Po vygenerování detailu souhrnu tak získáme informace o Call2Click proklicích a také Call2Cklick CTR.

Možná budete nakonec překvapeni jak volání (ne)funguje. V každém případě se ale vyplatí toto rozšíření využívat, protože vaše reklama je ve vyhledávání "zajímavější", obsahuje více informací a to může mít pozitivní vliv na míru prokliku.

Ještě více informací o tom, jak vyhodnocovat a pracovat s kampaněmi získáte na našem kurzu internetového marketingu.

Autor: Lukáš Pavelka

Komentáře

4.6 Hodnotilo 501 lidí