Pobočka dočasně uzavřena od 16. 3. do 11. 4. 2020. Jsme Vám plně k dispozici na tel. 773 348 790 nebo na emailu info@primakurzy.cz
manažer pro internetové projekty Manazer - rozhovor Rozhovory

Na kurzu se dozvíte mnohem více, než čekáte

Číst více
manažer pro internetové projekty Manazer - rozhovor Rozhovory

Během měsíce se mi podařilo sehnat práci v online marketingu

Číst více
Google Ads PPC Sklik tipy

První kroky při správě digitálního marketingu

Číst více

První kroky při správě digitálního marketingu

Začínáte spravovat své první klienty a lámete si hlavu, jak vlastně správně začít? Co…

Teď umím nastavit kampaně lépe než mnohé agentury. Říká Martin Pšenica

Ahoj Martine, jak se máš? Ahoj, mám se dobře. Dělám, co mě baví a…

Nestačí kurz pouze pasivně odchodit. Rozhovor s Martinem Jeníkem

Ahoj Martine, jak se máš? Kromě toho, že bych potřeboval, aby den měl více…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - vyhledávací síť

Vytváříte PPC reklamy na Google? Tak pak zbystřete. Samotné vytvoření kampaní sice skýtá mnoho…

Jak nastavit videoreklamu? Máme tipy v Skliku.

Od konce listopadu máme možnost využívat videoreklamy i v reklamním nástroji Sklik. Podíváme se…

Školení PPC reklamy část I. - 5 hlavních chyb

Pokud se věnujete online marketingu a vytváříte PPC reklamy ve vyhledávací síti v Skliku…

Reklama v messengeru přímo jako zpráva?

Líbilo by se vám, kdybyste byli schopni oslovit přes Facebook všechny uživatele, kteří vaší…

Cílení reklam na Facebooku

Zastavme organicu, již se nám tam ta reklama nevejde. Asi toto mohlo zaznít na…

Jak stanovit odměnu za správu online marketingu?

Jedna z nejčastějších otázek našich studentů kurzu Manažera pro internetové projekty, Školení internetového marketingu,…

Facebook skupina plná digitálního marketingu, to je DigiLife

Stále se pro vás snažíme vylepšovat náš firemní profil PrimaKurzy.cz na Facebooku a brzy…

Chytré dělení rozpočtu pro více kampaní

Při nastavení kampaně zadáváme vždy denní rozpočet. Co ale s tím, pokud máme více…

TIP pro Sklik.cz: Víte, jak vyhodnocovat úspěšnost rozšíření o volání u kampaní?

Většina inzerentů v Skliku využívá u kampaní ve vyhledávací síti rozšíření o telefon. Toto…

Remarketingová publika přes Google Analytics I.

Vytváříte remarketingová publika v Google AdWords? Povyšte vytváření remarketingových seznamů na vyšší úroveň a…

Věnujete pozornost průměrné pozici vaší reklamy?

Průměrná pozice je vhodnou metrikou ke kontrole toho, kde se ve výsledcích vyhledávání zobrazují…

Jak na klíčová slova v PPC reklamě II. - AdWords

V minulém článku o shodě klíčových slovech v Skliku  jsme si vysvětlili, jak správně…

Jak na klíčová slova v PPC reklamě I. - Sklik

Asi největší problém u PPC reklamy je neznalost správného používání klíčových slov. Špatná volba…

Školení PPC reklamy

Připravili jsme pro vás špičkové školení PPC kampaní, které se pravidelně koná v Praze…