Rozhovory Webmaster - rozhovory

Tvorba webových stránek mě nadchla

Číst více
manažer pro internetové projekty Manazer - rozhovor Rozhovory

Oceňuji, že studium bylo založeno na praxi

Číst více
manažer pro internetové projekty Manazer - rozhovor Rozhovory

Vědomosti získané v kurzu využívám každý den

Číst více

Google Ads Editor - věrný přítel PPCčkaře

Velká část lidí, která se věnuje PPC reklamě ke své práci využívá nástroj Google…

Responzivní reklamy pro vyhledávací síť Google

Reklamní nástroj Google Ads přišel s novinkou, která se dotýká reklam ve vyhledávací síti.…

Google AdWords editor - vlastní pravidla

Vlastní pravidla v Google AdWords editoru potěší každého, kdo se věnuje PPC kampaním. Můžeme…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - vyhledávací síť

Vytváříte PPC reklamy na Google? Tak pak zbystřete. Samotné vytvoření kampaní sice skýtá mnoho…

Z otázek studentů: Jaké kódy vložit do webu a kam?

Velmi často narážím při kurzu online marketingu na otázku, jaké kódy vložit do webu…

Naši studenti si otestovali propagaci v obsahové síti

Druhý díl seriálu o tom, jak si naši studenti testují veškerou problematiku kompletního digitálního…

Kurzy nejsou jen teorie, ale především praxe

Při výuce kurzu Manažer pro internetové projetky si uvědomujeme fakt, že je nutné, aby studenti…

Školení PPC reklamy část I. - 5 hlavních chyb

Pokud se věnujete online marketingu a vytváříte PPC reklamy ve vyhledávací síti v Skliku…

Z otázek studentů: Jak funguje zobrazování reklam ve vyhledávaní?

Opět je správný čas otevřít rubriku “Z otázek studentů”. Dnešní je na téma, jak…

Facebook skupina plná digitálního marketingu, to je DigiLife

Stále se pro vás snažíme vylepšovat náš firemní profil PrimaKurzy.cz na Facebooku a brzy…

Chytré dělení rozpočtu pro více kampaní

Při nastavení kampaně zadáváme vždy denní rozpočet. Co ale s tím, pokud máme více…

Remarketingová publika přes Google Analytics I.

Vytváříte remarketingová publika v Google AdWords? Povyšte vytváření remarketingových seznamů na vyšší úroveň a…

Věnujete pozornost průměrné pozici vaší reklamy?

Průměrná pozice je vhodnou metrikou ke kontrole toho, kde se ve výsledcích vyhledávání zobrazují…

Cílit na mobilní aplikace z Google AdWords?

Při vytváření on-line marketingových kampaní si vždy klademe otázku, jak zajistit jejich nejvyšší efektivitu.…

Co jsou mikrospoty a proč je používat

Pro každou značku je velmi důležité její upevnění v povědomí zákazníků a zároveň oslovení…

Používáte přehled největších změn v Google AdWords?

S čím může pomoci? Velmi snadno zjistíte, jaké změny v účtech nastaly. Může se…

Nepřicházíte o zobrazení reklam vašich online kampaní?

Jedna z důležitých otázek, při kontrole našich online marketingových kampaní, je zda nepřicházíme o…

Štítky - užitečný pomocník v AdWords

Na začátku bychom si měli říct, co štítky jsou. Můžeme si je představit, jako…

Tip: Kombinace uživatelů YouTube a návštěvníků webu

Různé kombinace remarketinových seznamů asi většina z nás používá pro své remarketingové reklamy. Vytvořené…

Přehled lokalit v Google AdWords

Díky geografickému přehledu lokalit můžeme zjistit z jaké lokality fyzicky uživatelé na web přišli,…