Jsem svým vlastním šéfem již 6 měsíců po kurzu

Číst více

... 12, 13, 14, 15 a dost! Víc dnů jsem po kurzu pro získání práce nepotřeboval.

Číst více

Zaměřeno na praxi! Vytvoření reklam v Google podle praktického zadání

Co se od našeho kurzu Manažer pro internetové projekty velice často očekává? Je to praxe. A proto se snažíme vrchovatě uspokojit potřeby našich studentů. Všichni si vyzkouší množství…

Jak pracovat s hashtagy na Instagramu?

Používání hashtagů je z hlediska marketingu na Instagramu velice důležité. Především, pokud začínáme a chceme si vybudovat skupinu fanoušků - tzv. followers. Častým problémem je, že spoustu firem a jednotlivců neumí…

7 kroků, jak být aktivní na Instagramu a budovat své publikum

Instagram je bezpochyby jednou z nejpoužívanějších sociálních sítí dnešní doby. Díky tomu dnes není jednoduché s ní začít od nuly a úspěch se nedostaví tak rychle jako v minulosti. To, co fungovalo…

Zlepšujeme výkon remarketingových kampaní

Remarketingovými reklamami oslovujeme uživatele, o kterých víme, že byli v minulosti na našem webu. Případně na webu udělali určitou akci. V současném článku se podíváme blíž na to, kde se…

Jak vypadá práce našich studentů? Vycházíme pouze z praxe!

Praxe, praxe a ještě jednou praxe. To je to, na čem při studiu u našich studentů kurzu Manažer pro internetové projekty vždy trváme. Naše agentura PrimaFuture.cz spravuje digitální marketing desítkam…