Ukázky PPC prací studentů na kurzu

Kurzy nejsou jen teorie, ale především praxe

Při výuce kurzu Manažer pro internetové projetky si uvědomujeme fakt, že je nutné, aby studenti nejen přednášenou  problematiku slyšeli, ale také aby si ji kompletně vyzkoušeli v praxi. Naše školení se tak defakto stane obdobou toho, jako kdyby se vám někdo věnoval v zaškolování individuálně v práci. 

Na každém školeném termínu tohoto akreditovaného kurzu proto připravujeme pro studenty řadu zadání, se kterými si musí poradit. Každá problematika online marketingu = konkrétní vypracování a vyhodnocení případných nedostatků. Výsledkem je tak vždy precizní práce. 

Vždy se soustředíme na propojení přednášené problematiky s praktickým zadáním a výsledky můžete vidět v tomto článku.

Nyní bylo cílem připravit kompletní PPC kampaně ve vyhledávací síti na jednotlivé produkty a služby na Seznam.cz a Google. Díky spolupráci s naší agenturou PrimaFuture.cz a desítkami klientů si studenti mohou vždy vyzkoušet kompletní reálná zadání na významných projektech českého internetu. 

Navíc, ta nefalšovaná radost, když studenti vidí své reklamy reálně online - k nezaplacení :).

Příprava PPC reklam je jen zrnkem toho, co vše se na kurzu studenti naučí. 

Ukázky práce studentů - správné regionálního nastavení PPC reklam u služeb v nástroji Sklik.cz

Při zadávání vyhledávacího dotazu jsem zadal název služby + město (v tomto případě České Budějovice), ačkoliv jsem byl v Praze a zobrazily se správné výsledky pro České Budějovice. Tedy je vždy nutné správně geograficky reklamy cílit a vyhledávací dotazy také mít v textech inzerátů.

Propagace produktů v S eznam. cz přes nástroj S klik.cz

Reklamy ve vyhledávání Google

Studenti vytvořili i propagaci ve vyhledávací síti Google, kde se výsledné reklamy zobrazovaly včetně čtyř rozšíření na odkazy na podstránky a dvou vět popisů u nich :-) Aby se zobrazovaly čtyři odkazy na podstránky včetně popisku nebývá tak časté. Daná inzerce musí být velmi kvalitní, je nutné stanovit správnou nabídkovou cenu a mnoho dalšího. 

Jsme si vědomi toho, že se oblast online marketingu mění a rozvíjí (téměř) každým dnem a tak se snažíme na tyto změny pružně reagovat a zajistit tak našim studentům vždy nejaktuálnější informace. 

A o tom všem je celý tento kurz digitálního marketingu. Není to o přednáškách a self-promu školitelů, ale o kompletní pokročilé problematice online marketingu, kterou se každý z vás kompletně naučí.

Autor: Lukáš Pavelka

Komentáře

4.6 Hodnotilo 224 lidí