- 

Mocný branding už také v Sklik.cz

Každý se již setkal s reklamou typu branding. Jedná se o formát reklamy, který obklopuje celý obsah webu. Při rolování stránky dolů zůstává reklama i na bocích webu. Díky tomu jsou pak bannery velmi viditelné.

Jak a kam branding cílit

Nejprve potřebujeme vědět, že se branding cílí z reklamního nástroje Sklik. Tento typ reklamy patří do obsahové sítě.

Na branding je vhodné si vytvořit novou kampaň, protože metoda platby je vždy CPT (cena za 1000 zobrazení)! A bavíme se o CPT s nejnižší částkou 110 Kč.

Při výběru typu reklamy je potřeba zvolit branding. Pak již postupujeme stejně, jako při vkládání klasické bannerové reklamy - nahrajeme kreativu a vložíme cílovou vstupní stránku.

Branding má předepsaný formát - 2000x1400 px, datová velikost max. 500 kb.

Při cílení můžeme využít cílení na zájmy uživatelů nebo retargeting. Doporučuji využívat zejména pro retargeting, tedy tímto o něco dražším formátem reklamy oslovit uživatele, kteří již dříve na vašem webu byli. Při cílení na zájmy funguje kombinace se všemi dostupnými možnostmi cílení.

Tipy pro cílení

Pokud budete cílit na retargetingové seznamy, zkuste navýšit CPT v rámci desítek procent. 

Při potřebě zacílit na konkrétnější publikum se nebojte zacílit na kombinaci zájmů a umístění. U umístění si můžete vybrat i konkrétní podsekci webu. Například novinky.cz/kultura.

Z našich zkušeností

V současné době jsme pro klienty realizovali již několik brandingových reklam, ale také i pro náš kurz online marketingu.

Výsledky hovoří pro branding pozitivně, neboť CTR je výrazně vyšší, než u většiny standardních bannerových reklam a konverzní poměr je také na velmi vysokém čísle. 

Na druhou stranu 1000 zobrazení převedené na CPC je také vyšší. Ale u brandingu řešíme především jeho visibilitu. 

Kde se brading zobrazuje?

Nyní se reklamy zobrazují na webech Novinky.cz, Echo24.cz a Českénoviny.cz. Do budoucna slibuje Sklik ještě nárůst zobrazování o další weby.

Už jste si take vyzkoušeli branding? Jak vám funguje? Popište své zkušenosti do komentářů.

Autor: Lukáš Pavelka