I kdybych využil 10% ze všech informací, kurz se mi vyplatí. Říká Jirka Procházka

Ahoj Jirko, jak se máš?

Jsem po dovolené, takže odpočatě

Jaká je nyní tvá profese a v jaké společnosti?

Vedoucí marketingu ve společnosti SolidVision.

Proč jsi se rozhodl studovat náš kurz Manažer pro internetové projekty?

V roce 2018 jsem absolvoval třídenní kurz Školení internetového marketingu, který vedl David Šolc. Předtím jsem se zúčastnil více kurzů od jiných agentur a měl jsem možnost srovnání. Musím říci, že filozofie Primakurzy.cz mi osobně vyhovuje. Proto jsem se poohlížel po dalším komplexnějším kurzu.

Jak se ti kurz líbil?

Bylo to náročné na objem informací, nicméně velmi užitečné.

Co bylo pro tebe na kurzu nejobtížnější?

Udržet pozornost, protože kurz byl odpoledne po práci až do večerních hodin.

Jak využíváš vědomosti, které jsi na kurzu získal?

Postupnými krůčky se snažím aplikovat věci, které jsem se dozvěděl. Je to běh na dlouhou trať, online marketing je rozsáhlá oblast s velkou dílčí specializací.

Byl jsi spokojený s přístupem lektorů při kurzu a po jeho dokončení?

Kvarteto ve složení David, Lukáš, Tomáš a zase David se nám věnovalo s nebývalou péčí, dokonce jsme zašli i na pivo

Doporučil bys tento kurz i ostatním zájemcům?

Jednoznačně. Záběr kurzu je velmi široký, pokud bych využil 10% informací ve své práci, tak se kurz pro mě vyplatil.

Co bys poradil lidem, kteří si ještě nejsou jisti, zda na kurz přijít či ne?

Podívejte se na youtube kanál primakurzy, ať víte, do čeho jdete. Přečtěte si doporučení od lidí, které znáte nebo se s nimi přímo spojte.

Jak probíhá tvůj běžný den v práci?

Žádný den není stejný a to mě na marketingu baví. Jedu podle celoročního plánu, kde online je významnou součástí marketingové komunikace. Běžný den se neobejde bez standardních prvků jako je e-mailová komunikace, kontrola nebo příspěvky na sociálních médiích. Vše ostatní závisí od aktuálních projektů, úkolů a stanovené strategie společnosti.

Máš nějaké pracovní cíle, kterých by jsi chtěl dosáhnout?

Jedním z mých každoročních pracovních cílů je sledovat trendy a vzdělávat se v příslušném oboru. To vše dává smysl, když máte možnost tyto znalosti prakticky uplatnit a rozvíjet.

Jirko, díky za rozhovor. Chtěl by jsi na závěr čtenářům něco sdělit?

Moje motto zní: Marketing má mnoho cest, nikdy nezapomínejte na zdravý selský rozum.

Studuj stejný kurz jako Jirka a začni pracovat jako Manažer! Posledních 6 volných míst.