manažer pro internetové projekty Manazer - rozhovor Rozhovory

Po kurzu rovnou do praxe: Správa online marketingu pro TiVis.cz

Číst více
manažer pro internetové projekty

Manažer digitálního marketingu profesí roku 2022

Číst více
Programator - rozhovor Programátor www aplikací Rozhovory

Svou první webovou aplikaci vytvořil hned po kurzu: Rozhovor s Martinem Kyovským

Číst více

Nepřicházíte o zobrazení reklam vašich online kampaní?

Jedna z důležitých otázek, při kontrole našich online marketingových kampaní, je zda nepřicházíme o…

Proč se nebránit PPC reklamě - část I.

Často se mě lidé ptají, proč zvolit online marketing, jako způsob propagace své firmy. A…

Efektivní PPC reklama na Skliku pro e-shopy

V předchozím článku o PPC reklamě, jsme si ukázali, jak správně strukturovat PPC reklamu…

Bolest zvaná propagace služeb na Skliku - část II.

Už jste si přečetli článek, jaké jsou chyby při cílení webů se službou v…

Bolest zvaná propagace služeb na Skliku - část I.

Bolest zvaná propagace služeb na Skliku Už jste někdy zkoušeli vytvářet placenou reklamu na…

Z otázek studentů: Jaké všechny kódy implementovat do webu pro potřeby on-line marketingu?

Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého…

Seznam Reporter

Co je Seznam Reporter? Seznam.cz shromažďuje data o svých webových stránkách a následně z…

Klíčová slova ve volné shodě

Klíčová slova ve volné shodě - dobrý sluha, ale špatný pán? Podíváme se trochu…

Změna agentury aneb proč se toho nebát - díl I.

Často potkávám mnoho manažerů a nebo majitelů firem, kterým spravuje online marketing malá a…

Novinka v zobrazování reklam ve vyhledávání Seznam.cz?

V posledních několika dnech jsem zaznamenal novinku u PPC reklam ve vyhledávací síti Seznam.cz.…

Z otázek studentů: Je možné kombinovat remarketing s ostatními typy cílení v obsahové síti?

Odpověď je celkem jednoduchá - Ano, možné to je. Ovšem má taková kombinace vůbec…

Z otázek studentů - Jak určit rozpočet kampaní při jejich založení?

Z otázek studentů: Jak určit rozpočet kampaní při jejich založení? Jedná se o velmi častou…

Z otázek studentů - Jak mám pracovat s klíčovými slovy?

Jak mám pracovat s klíčovými slovy? Jak již všichni víme, v Skliku i v…

Partnerské weby ve vyhledávacích sítích

V dnešním článku si představíme partnerské weby Sklik.cz a Google AdWords, na nichž se…

Vyhodnocení PPC kampaní

Nejdříve si pojďme říct, kdy s vyhodnocením kampaní začít. Hlavní předpoklad je získání dat k vyhodnocení…

Možnosti cílení v obsahové síti Skliku

Jak už nadpis napovídá, v následujícím článku se budeme bavit o možnostech cílení v obsahové síti Skliku.…

Sklik - Správné použití Keyword v inzerátech ke zvýšení CTR

Používáte textové inzeráty ve vyhledávací síti a rádi byste zvýšili jejich míru prokliku?K tomu…

Weby v obsahové síti - Sklik

Vytváříte PPC reklamu v obsahové síti Sklik? Rádi byste našli seznam všech webů a…

Jak na klíčová slova v PPC reklamě I. - Sklik

Asi největší problém u PPC reklamy je neznalost správného používání klíčových slov. Špatná volba…

Školení PPC reklamy

Připravili jsme pro vás špičkové školení PPC kampaní, které se pravidelně koná v Praze…