Jedna z důležitých otázek, při kontrole našich online marketingových kampaní, je zda nepřicházíme o…
Často se mě lidé ptají, proč zvolit online marketing, jako způsob propagace své firmy. A…
V předchozím článku o PPC reklamě, jsme si ukázali, jak správně strukturovat PPC reklamu…
Už jste si přečetli článek, jaké jsou chyby při cílení webů se službou v…
Bolest zvaná propagace služeb na Skliku Už jste někdy zkoušeli vytvářet placenou reklamu na…
Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého…
Co je Seznam Reporter? Seznam.cz shromažďuje data o svých webových stránkách a následně z…
Klíčová slova ve volné shodě - dobrý sluha, ale špatný pán? Podíváme se trochu…
Často potkávám mnoho manažerů a nebo majitelů firem, kterým spravuje online marketing malá a…
V posledních několika dnech jsem zaznamenal novinku u PPC reklam ve vyhledávací síti Seznam.cz.…
Odpověď je celkem jednoduchá - Ano, možné to je. Ovšem má taková kombinace vůbec…
Z otázek studentů: Jak určit rozpočet kampaní při jejich založení? Jedná se o velmi častou…
Jak mám pracovat s klíčovými slovy? Jak již všichni víme, v Skliku i v…
V dnešním článku si představíme partnerské weby Sklik.cz a Google AdWords, na nichž se…
Nejdříve si pojďme říct, kdy s vyhodnocením kampaní začít. Hlavní předpoklad je získání dat k vyhodnocení…
Jak už nadpis napovídá, v následujícím článku se budeme bavit o možnostech cílení v obsahové síti Skliku.…
Používáte textové inzeráty ve vyhledávací síti a rádi byste zvýšili jejich míru prokliku?K tomu…
Vytváříte PPC reklamu v obsahové síti Sklik? Rádi byste našli seznam všech webů a…
Asi největší problém u PPC reklamy je neznalost správného používání klíčových slov. Špatná volba…
Připravili jsme pro vás špičkové školení PPC kampaní, které se pravidelně koná v Praze…