Google Analytics - Měření subdomén

Google Analytics XLVII. - Měření subdomén v samostatných výběrech dat

Provozujete na svém webu domény třetího řádu? Pak je pravděpodobné, že budete chtít v Google Analytics sledovat takovou doménu třetího řádu zvlášť.

Docílíte toho vytvořením paralelního výběru dat a k němu následně vytvořením filtru typu Zahrnout. Postupujte takto:

  1. Na kartě Správce se postavte do požadované služby a stávajícího výběru dat a vytvořte nový výběr dat (screen 1).
    SCREEN 1
    screen1
  2. Nově vytvořený výběr dat si pojmenujte a nastavte v něm vše potřebné (screen 2).
    SCREEN 2
    screen2
  3. Nyní si pro něj nastavte filtr – jděte opět do Správce. Ujistěte se, že stojíte v nově vytvořeném výběru dat a klikněte na Filtr(screen 3).
    SCREEN 3
    screen3
  4. Klikněte na červené tlačítko +Nový filtr, vyplňte název – např. „Pouze subdoména test.nazevvasehowebu.cz“ (screen 4), ponechte Typ filtru jako Předdefinované a nastavte volby Zahrnout pouzenávštěvnost doménykteré se rovnají a do pole Doména vepiště doménu 3. řádu.
    SCREEN 4
    screen4
  5. Teď už jen počkejte, až se vám začnou v Google Analytics statistiky ukazovat :)

 

Image courtesy of Stuart Miles  at FreeDigitalPhotos.net

Komentáře

4.6 Hodnotilo 1341 lidí