Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Google Ads Editor - věrný přítel PPCčkaře

Velká část lidí, která se věnuje PPC reklamě ke své práci využívá nástroj Google Ads Editor. V názvu článku jsem ho dokonce označil za věrného přítele. Podíváme se…

Responzivní reklamy pro vyhledávací síť Google

Reklamní nástroj Google Ads přišel s novinkou, která se dotýká reklam ve vyhledávací síti. Zatím je možnost v betaverzi, není však dostupná pro všechny účty. Vychytávkou jsou responzivní inzeráty do…

Google AdWords editor - vlastní pravidla

Vlastní pravidla v Google AdWords editoru potěší každého, kdo se věnuje PPC kampaním. Můžeme si totiž nadefinovat za jakých podmínek bude editor hlásit chybu a kdy vůbec kampaně neodešle. Nejprve…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - vyhledávací síť

Vytváříte PPC reklamy na Google? Tak pak zbystřete. Samotné vytvoření kampaní sice skýtá mnoho úskalí, nicméně po vytvoření reklam nastává okamžik, kdy je nutné vše pečlivě monitorovat a optimalizovat…

Z otázek studentů: Jaké kódy vložit do webu a kam?

Velmi často narážím při kurzu online marketingu na otázku, jaké kódy vložit do webu a na které konkrétní stránky. V tomto článku si uděláme stručný přehled nejčastěji využívaných nástrojů.…

Naši studenti si otestovali propagaci v obsahové síti

Druhý díl seriálu o tom, jak si naši studenti testují veškerou problematiku kompletního digitálního marketingu v praxi. Pokud jste nečetli první díl, můžete ho najít pod odkazem Kurzy nejsou jen teorie,…

Kurzy nejsou jen teorie, ale především praxe

Při výuce kurzu Manažer pro internetové projetky si uvědomujeme fakt, že je nutné, aby studenti nejen přednášenou problematiku slyšeli, ale také aby si ji kompletně vyzkoušeli v praxi. Naše školení se…

Školení PPC reklamy část I. - 5 hlavních chyb

Pokud se věnujete online marketingu a vytváříte PPC reklamy ve vyhledávací síti v Skliku a AdWords, tak jsem pro vás sepsal prvních pět, z mnoha chyb, které reklamní specialisté ve svých účtech…

Z otázek studentů: Jak funguje zobrazování reklam ve vyhledávaní?

Opět je správný čas otevřít rubriku “Z otázek studentů”. Dnešní je na téma, jak a podle čeho se řadí výsledky ve vyhledávaní v Google a v Seznam.cz. Bohužel jsem se setkal s názory,…

Facebook skupina plná digitálního marketingu, to je DigiLife

Stále se pro vás snažíme vylepšovat náš firemní profil PrimaKurzy.cz na Facebooku a brzy již dosáhneme 5 000 fanoušků :-) I když je práce s profilem úžasná a každý rok Facebook…

Chytré dělení rozpočtu pro více kampaní

Při nastavení kampaně zadáváme vždy denní rozpočet. Co ale s tím, pokud máme více kampaní a omezené finance? Využijeme sdílený rozpočet. Tato funkce se nachází jak v Skliku tak i AdWords. Proč…

Remarketingová publika přes Google Analytics I.

Vytváříte remarketingová publika v Google AdWords? Povyšte vytváření remarketingových seznamů na vyšší úroveň a zapojte i publika přes Google Analytics. Můžete vytvářet stovky zajímavých remarketingových seznamů, které vás svou efektivností ohromí.…

Věnujete pozornost průměrné pozici vaší reklamy?

Průměrná pozice je vhodnou metrikou ke kontrole toho, kde se ve výsledcích vyhledávání zobrazují vaše reklamy. Navíc také zjistíte, jak si vaše reklamy stojí oproti konkurenci. To vše díky…

Cílit na mobilní aplikace z Google AdWords?

Při vytváření on-line marketingových kampaní si vždy klademe otázku, jak zajistit jejich nejvyšší efektivitu. V tomto článku přinášíme tip, jaký je rozdíl mezi cílením kampaní do mobilních aplikací…

Co jsou mikrospoty a proč je používat

Pro každou značku je velmi důležité její upevnění v povědomí zákazníků a zároveň oslovení nových potencionálních zákazníků. V online marketingovém nástroji Google AdWords je k dispozici zajímavá varianta - krátký video…

Používáte přehled největších změn v Google AdWords?

S čím může pomoci? Velmi snadno zjistíte, jaké změny v účtech nastaly. Může se stát, že najednou odhalíte neočekávané změny v počtu kliknutí, nebo v nákladech. Budete se ptát proč. Díky…

Nepřicházíte o zobrazení reklam vašich online kampaní?

Jedna z důležitých otázek, při kontrole našich online marketingových kampaní, je zda nepřicházíme o možné zobrazování reklam a tím potencionální prokliky? Zda není důvod, proč se naše reklamy nezobrazují tak často,…

Štítky - užitečný pomocník v AdWords

Na začátku bychom si měli říct, co štítky jsou. Můžeme si je představit, jako barevné etikety, kterými odlišujeme jednotlivé entity v účtu. Lze tak roztřídit jednotlivé kampaně, sestavy, reklamy…

Tip: Kombinace uživatelů YouTube a návštěvníků webu

Různé kombinace remarketinových seznamů asi většina z nás používá pro své remarketingové reklamy. Vytvořené kombinace uživatelů, kteří přišli na učitou část webu a udělali/neudělali určitou akci, či přišli na více…

Přehled lokalit v Google AdWords

Díky geografickému přehledu lokalit můžeme zjistit z jaké lokality fyzicky uživatelé na web přišli, nebo o které lokality projevili zájem. Pomůže nám to tak zjistit, v jakých částech světa (země) se…