Kombinace remarketingových seznamů AdWords

Tip: Kombinace uživatelů YouTube a návštěvníků webu

Různé kombinace remarketinových seznamů asi většina z nás používá pro své remarketingové reklamy. Vytvořené kombinace uživatelů, kteří přišli na učitou část webu a udělali/neudělali určitou akci, či přišli na více různých částí webu jsou naprostou nezbytností pro všechny online marketingové kampaně. Pokud budete chtít vědět vše o strategicích pro remarketing, stačí navštívit náš kurz internetového marketingua vše se podrobně dozvíte a vyzkoušíte.

V dnešním novém tipu si představíme zajímavou možnost, jak kombinovat seznamy diváků videí a seznamy návštěvníků z webu. Získáme tak ještě další zajímavé publikum, kterému můžeme zobrazovat reklamu v remarketingu.

Jak na to?

Nejprve budeme potřebovat vytvořit publika návštěvníků webu a návštěvníky videa. Tyto seznamy vytvoříme ve sdílené knihovně -> publikum -> +vytvořit seznam. Zde si nejprve vytvoříme seznam návštěvníků z webu a posléze seznam typu uživatelé YouTube.

V dalším kroku si připravíme kombinaci z těchto seznamů. Kombinaci vytvoříme také ve sdílené knihovně -> publikum -> návštěvníci webu -> koho chcete do seznamu přidat -> vybrat vlastní kombinace. U vybraných cílových segmentů je potřeba vybrat seznamy diváků videí.

Nyní už jen vytvoříte libovolné kombinace s podmínkami a seznamy, které si vyberete.

Několik tipů

  • získáte zcela nové publika díky využití diváků videí a návštěvníků webu
  • můžete remarketingové kombinace využít pro cílení videoreklam i bannery a responzivní reklamy
  • kombinace musí obsahovat více než 100 uživatelů
  • pro vytvoření remarketingových publik diváků videí musíte mít propojené účty YouTube a Google AdWords
  • můžete mít propojených i více kanálů, díky čemuž můžete vytvořit publika s přesným cílením

Autor: Lukáš Pavelka

Komentáře

4.6 Hodnotilo 1192 lidí