Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Pozice on-line marketing specialist v podání Evy Piškulové

Jak se v současné době máš? Děkuji, mám se dobře :-). Nezaměstnaná matka po rodičovské dovolené hledající částečný úvazek v ČR jak jehlu v kupce sena je již minulostí. Ale nelituji…

Používáte přehled největších změn v Google AdWords?

S čím může pomoci? Velmi snadno zjistíte, jaké změny v účtech nastaly. Může se stát, že najednou odhalíte neočekávané změny v počtu kliknutí, nebo v nákladech. Budete se ptát proč. Díky…

Nepřicházíte o zobrazení reklam vašich online kampaní?

Jedna z důležitých otázek, při kontrole našich online marketingových kampaní, je zda nepřicházíme o možné zobrazování reklam a tím potencionální prokliky? Zda není důvod, proč se naše reklamy nezobrazují tak často,…

Demografie na Facebooku: Přehled pro okruhy uživatelů

Zajímalo by vás, kolik lidí žijících v jednotlivých státech, regionech, či městech má konkrétní zájmy? Pokud ano, tak vám může velmi snadno odpovědět Facebook a jeho funkce v Business Manageru Přehled…

Když práce baví: Rozhovor s Lídou Letkovou o jejím snu

Rozhovor Davida Šolce s Lídou Letkovou - účastnice kurzu Manažer pro internetové projekty v roce 2016 Ahoj Lído, jak se v současné době máš?Mám se fajn. Konečně si plním dlouholetý…

Cenové strategie pro zbožové srovnávače

V jednom z minulých příspěvků jsem popisoval klady a zápory srovnávačů cen. Pod odkazem si můžete připomenout článek o zbožových srovnávačích. V současném článku si povíme více o strategiích, kterými se můžeme…

Štítky - užitečný pomocník v AdWords

Na začátku bychom si měli říct, co štítky jsou. Můžeme si je představit, jako barevné etikety, kterými odlišujeme jednotlivé entity v účtu. Lze tak roztřídit jednotlivé kampaně, sestavy, reklamy…

Tip: Kombinace uživatelů YouTube a návštěvníků webu

Různé kombinace remarketinových seznamů asi většina z nás používá pro své remarketingové reklamy. Vytvořené kombinace uživatelů, kteří přišli na učitou část webu a udělali/neudělali určitou akci, či přišli na více…

(Re)marketingové monstrum jménem Facebook Ads

Před pár lety, když jsem chtěl něco zajímavého vykouzlit na Facebooku za propagaci, tak jsem musel hodně přemýšlet, jak to udělat, aby to bylo efektivní. Trápila mne absence…

Přehled lokalit v Google AdWords

Díky geografickému přehledu lokalit můžeme zjistit z jaké lokality fyzicky uživatelé na web přišli, nebo o které lokality projevili zájem. Pomůže nám to tak zjistit, v jakých částech světa (země) se…

Proč se nebránit PPC reklamě - část I.

Často se mě lidé ptají, proč zvolit online marketing, jako způsob propagace své firmy. A když, tak který nástroj používat, aby na tom neprodělali. Odpovědí je Google AdWords a Sklik.…

Efektivní PPC reklama na Skliku pro e-shopy

V předchozím článku o PPC reklamě, jsme si ukázali, jak správně strukturovat PPC reklamu pro weby, které jsou zaměřené na služby. A nyní jsou na řadě vaše e-shopy :-)…

Zbožové srovnávače. Dobrý sluha, ale špatný pán?

Na současném on-line trhu v České republice patří zbožové srovnávače mezi největší zdroje návštěvnosti a také konverzí. Většina z nás asi zná dva největší srovnávače v ČR - Heureka.cz a Zbozi.cz. Uživatelé, kteří…

Statistika aukcí v Google AdWords, aneb srovnejte svůj výkon s konkurencí

Máte zájem porovnat výkon svých reklam s ostatními inzerenty ve stejných aukcích? Pokud ano, existuje přehled Statistiky aukcí. Tento přehled poskytuje informace o jiných inzerentech, kteří se účastní stejných aukcí…

Bolest zvaná propagace služeb na Skliku - část II.

Už jste si přečetli článek, jaké jsou chyby při cílení webů se službou v různých městech? Pokud ne, tak na něj nejdříve mrkněte, zabere to jen chviličku. V tomto…

Bolest zvaná propagace služeb na Skliku - část I.

Bolest zvaná propagace služeb na Skliku Už jste někdy zkoušeli vytvářet placenou reklamu na Skliku na webovku nabízející službu? Možná se vám v konečném výsledku nevyplácela a to mohlo být…

Z otázek studentů: Jaké všechny kódy implementovat do webu pro potřeby on-line marketingu?

Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého kurzu on-line marketingu, dostávám dotaz, zda bych mohl shrnout v přehledu vše, co je potřeba…

Rozšíření o strukturované úryvky - konečně v češtině

Dlouhou dobu bylo rozšíření o strukturované úryvky dostupné v různých jazycích, s vyjímkou češtiny. V posledních několika týdnech jsme se dočkali. Nejprve tedy rychlý souhrn o jaké rozšíření reklam se jedná a k čemu je…

Nové metriky pro měřeni skóre kvality v Google AdWords

Nyní máme možnost získat ještě bližší informace ke skóre kvality pro jednotlivá klíčová slova v  online marketingovém reklamním nástroji Google AdWords. Nejprve si rychle osvěžme, co je skóre…

Seznam Reporter

Co je Seznam Reporter? Seznam.cz shromažďuje data o svých webových stránkách a následně z nich vytváří různé přehledy, které může využít každý, kdo chce pracovat s daty. Praktické využití pro oblast online…