Jsem svým vlastním šéfem již 6 měsíců po kurzu

Číst více

... 12, 13, 14, 15 a dost! Víc dnů jsem po kurzu pro získání práce nepotřeboval.

Číst více

Jak párovat produkty na Heurece?

Všichni online markeťáci, kteří pracujeme s Heurekou jsme se potkali s faktem, že nemáme spárované produkty v detailu produktu. Toto nás může brzdit v získávání více konverzních akcí. Nejprve si řekněme, k čemu…

Jak spárovat produkty ve Zbozi.cz

Tento článek je zaměřený pro všechny, kteří spravují eshop a využívají Zbozi.cz, protože se podíváme na to, jak funguje párování produktů. Toto párování je důležité z hlediska vaší visibility v porovnávači.…

Ověřeno zákazníky na Heureka.cz

Zbožový srovnávač Heureka.cz asi není potřeba dlouze představovat. Pro uživatele je to oblíbený web, kam chodí vybírat produkty a pro markeťáky je to cenný zdroj návštěv a hlavně konverzí. V…

Cenové strategie pro zbožové srovnávače

V jednom z minulých příspěvků jsem popisoval klady a zápory srovnávačů cen. Pod odkazem si můžete připomenout článek o zbožových srovnávačích. V současném článku si povíme více o strategiích, kterými se můžeme…

Zbožové srovnávače. Dobrý sluha, ale špatný pán?

Na současném on-line trhu v České republice patří zbožové srovnávače mezi největší zdroje návštěvnosti a také konverzí. Většina z nás asi zná dva největší srovnávače v ČR - Heureka.cz a Zbozi.cz. Uživatelé, kteří…