Proč se nebránit PPC reklamě

Proč se nebránit PPC reklamě - část I.

Často se mě lidé ptají, proč zvolit online marketing, jako způsob propagace své firmy. A když, tak který nástroj používat, aby na tom neprodělali.

Odpovědí je Google AdWords a Sklik.

Jedná se o špičkové nástroje pro vytváření PPC reklamy - tedy placené obdoby organických výsledků.
Pojďme si shrnout, proč byste tyto nástroje rozhodně neměli opomenout, ať už nabízíte službu a nebo prodej produktů.

Vyhledávací síť - textová reklama

Díky Google AdWords a Skliku můžete do pár minut obsadit první pozice ve vyhledávačích na jakákoli klíčová slova, která souvisí s vaším podnikáním. A nezáleží na tom, jesti něco prodáváte nebo nabízíte službu. Pokud se v jejich fungování nevyznáte a chtěli byste si více o této problematice přečíst, tak mrkněte na náš článek Jak na klíčová slova v PPC reklamě.

Ano, někteří uživatelé na reklamu neklikají, ale věřte, že i další velká skupina lidí na ní kliká a každým měsícem, rokem, je toto procento vyšší a vyšší :-) A mnoho uživatelů si ani často nevšimne, že na reklamu kliklo. Reklamy jsou totiž velmi podobné svou velikostí a svým zpracováním organickým výsledkům (odkazům na weby pod reklamami).

Obrázek 1. - ukázka textové inzerce na Google

Obsahová síť - textová a grafická reklama

Dávno už je pryč doba, kdy byl problém se dostat i s menšími projekty na weby, jako jsou Seznam.cz, Idnes.cz, Novinky.cz a jiné. Abyste na těchto webech mohli být dříve prezentováni svými bannery, museli jste oslovit inzertní oddělení provozovatelů těchto portálů a zaplatit nemalou sumičku peněz. V dnešní době tomu už dávno tak není. Na tyto weby a stovky dalších se můžete dostat po pár nastaveních v námi zmíněných PPC systémech. A v poměru k zobrazení reklam to nevychází vůbec draze, ve srovnání s jinými typy reklam :-)

Níže se můžete podívat na naše bannery pro školení Facebooku, který jsme bez problémů zacílili na úvodní stranu Seznam.cz a do kategorie Internet a PC na portál Novinky.cz. 

Obrázek 2. - banner na hlavní straně Seznam.cz

Obrázek 3. - banner na portálu Novinky.cz

Zájímá vás, jaké weby patří do obsahové sítě Google? Tak si je zde stáhněte :-) Pozn. v přehledu jsou i některé weby mimo Českou republiku. 

Vyhledávací síť - produktové kampaně

Provozujete e-shop? Kdo má web se službou, tak se ho tento bod netýká a může to přeskočit. E-shopáři však zbystřete. Prostřednictvím Skliku a AdWords můžete velmi účinně propagovat vaše produkty přes tzv. Google (Google Shopping Ads) a Seznam nákupy. Uživatel pokud vyhledává váš produkt, tak se mu může objevit viz. obrázek níže. Chtěli byste propagovat jen produkty s vysokou marží, skladem či jinými speciálními požadavky? Není problém, vše lze perfektně nastavit :-) 

Obrázek 4. - Produktové kampaně na Google

A máme to komplet :-) A nebo ne...? Ani zdaleka! Tyto PPC systémy nabízejí další možnosti propagace, ze kterých vás bude až mrazit, až zjistíte, jak lze zacílit na vaše budoucí zákazníky :-) Ale o tom až v dalším díle.

Nechcete si jen číst, ale vše se rychle a precizně naučit? Tak se přihlašte na náš kurz online marketingu

Autor: David Šolc

Komentáře

4.6 Hodnotilo 1115 lidí