Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Google Webmaster Tools V. - Mezinárodní cílení

Pokud provozujete vícejazyčnou webovou prezentaci, nebo web(y), které jsou určené uživatelům konkrétní země (konkrétnímu jazyku), vyhledávač nemusí správně identifikovat tu pravou jazykovou mutaci. Aby se ve výsledcích vyhledávání…

Google Analytics XXVIII. - Chování: Vyhledávání na webu

Vyhledávání na webu využijete v případě, že používáte interní vyhledávání na stránkách – například bílé pole s lupou v pravém horním rohu na screenu 1.  V této sekci Google Analytics zjistíte, co…

FTP klient pro Linux - FileZilla

V minulém článku jsme si řekli co je to FTP a jak se na něj připojí uživatelé OS Windows pomocí Total Commanderu. Dnes se podíváme na FTP klient FileZilla…

Google Webmaster Tools IV. - Interní odkazy, Ruční zásahy

(Sekce Návštěvnost z vyhledávání) Interní odkazy V této rubrice se nachází přehled odkazů v rámci vašeho webu. Nejedná se tedy o externí odkazy, které propojují váš web s jiným, ale o interní odkazy, které…

Co je to FTP klient a jak jej používat - Total Commander

FTP, anglicky File Transfer Protokol slouží pro přenos souborů mezi počítači pomocí počítačové sítě. Abychom jej mohli využívat, potřebujeme FTP klienta který nám tento přenos umožní. Pomocí něj…

Google Webmaster Tools III. - Odkazy na vaše stránky

(Sekce Návštěvnost z vyhledávání) Jednoduchým a rychlým způsobem jak získat vzorek odkazů na vaše (nebo jakékoli jiné) stránky je zadání příkazu (operátoru) link: do vyhledávače Google v této podobě: link:www.vasestranky.cz. Pokud takovýto…

Google Analytics XXVII. - Chování: Obsah webu, Rychlost webu

Tato sekce Google Analytics se zaměřuje na obsah vašeho webu, a to zejména ve vztahu k jeho uživatelům – napoví vám, jak s obsahem „naložit“ tak, aby splňoval právě jejich očekávání…

Google Webmaster Tools II. – Vyhledávací dotazy

Sekce Vyhledávací dotazy poskytuje data o stránkách vašeho webu, které se nejčastěji objevovaly ve výsledcích vyhledávání. Týká se pouze organického vyhledávání, jakožto i celý nástroj Webmaster Tools. Jaké informace nám…

Google Analytics XXVI. - Optimalizace pro vyhledávače

V Google Analytics můžete nově také zjistit, kolikrát a na jaká klíčová slova se vaše stránka zobrazila ve výsledcích vyhledávání, včetně průměrných pozic daných klíčových slov. Jediné, co je…

Google Analytics XXV. – Sociální

O důležitosti sociálních sítí v dnešní době není třeba pochybovat. A to ani z marketingového hlediska. Jak měřit vliv a efektivitu aktivit na nich? Podívejme se v Akvizici do záložky Sociální. Přehled…

Google Webmaster Tools I. - Založení účtu, implementace kódu do webových stránek

Máte již svůj účet Webmaster Tools? Pokud ne, rozhodně si jej založte :) Byla by chyba připravit se o tuto jednoduchou a bezplatnou možnost jak podpořit viditelnost svých stránek pro…

Implementace Facebook pluginu na web

Facebook je jedním z nejdůležitějších informačních kanálu, přes které můžeme propagovat webové stránky. Každý druhý uživatel internetu má dnes na Facebooku profil a mít webové stránky propojené s touto sociální sítí…

Google Analytics XXIV. - Analýza nákladů

Nová funkcionalita Google Analytics umožňuje mít přehled nad náklady na jednotlivé placené kanály a tržbami, které se jich týkají. Prozatím je v beta verzi. Přehled Analýza nákladů by měl zachycovat…

Google Analytics XXIII. - Klíčová slova

Jak upravit URL pro účely trackování odkazů jsme si ukázali v minulém článku. Používá se k tomu Google Analytics URL Builder (Nástroj pro tvorbu adres URL). Vysvětlili jsme si, co…

Google Analytics XXII. – Veškerá návštěvnost a trackování odkazů

Představili jsme si různé typy zdrojů (kanály) návštěvnosti webových stránek. Víme ale, jak fungují? Respektive, co udělat pro to, abychom si dokázali změřit například návštěvnost, kterou na náš…

Pár užitečných tipů, jak se rychle naučit kódovat webové stránky

Naučit se kódovat webové stránky během jednoho dopoledne je samozřejmě nemožné, prozradím vám ale pár tipů, jak se co nejrychleji zorientovat ve zdrojovém kódu. Předpokládejme, že již máte…

Google Analytics XXI. - Zdroje návštěvnosti (kanály)

Po Cílovém publiku se postupně přenesme do další podstatné složky Přehledu Google Analytics, Akvizicí. Jak název napovídá, budeme se zde zabývat získáváním návštěvnosti pro náš web, tedy různými…

Vyhrávejte s Primakurzy.cz!

Na našich stránkách už „visí“ nové termíny obou našich rekvalifikačních kurzů. Září je až na jedno místečko plné, říjen se pomalu, ale jistě zaplňuje. Důvod k radosti a také další…

Google Analytics XX. – Technologie a Mobily

Technologie Budete-li vědět, jaké technologie používají vaši uživatelé, budete lépe schopni vyladit aktuální verze nebo zvážit možné další implementace. Chcete-li si ověřit, zda váš web vypadá dobře a je…

Google Analytics XIX. – Chování

Podívejme se dnes na kategorii Chování, která, jak z názvu plyne, monitoruje chování uživatelů našeho webu – zjednodušeně řečeno četnost a intenzitu jejich „výskytu“ na webu. Co nás tedy čeká…