Rozhovory Webmaster - rozhovory

Tvorba webových stránek mě nadchla

Číst více
manažer pro internetové projekty Manazer - rozhovor Rozhovory

Oceňuji, že studium bylo založeno na praxi

Číst více
manažer pro internetové projekty Manazer - rozhovor Rozhovory

Vědomosti získané v kurzu využívám každý den

Číst více

Google Webmaster Tools XXII. – Výsledky mobilního vyhledávání

Google vychází uživatelům mobilních zařízení vstříc tím, že jim ve vyhledávání lépe zpřístupňuje výsledky…

Analýza klíčových slov pomocí Google Webmaster Tools

Díky nástroji Google Webmaster ToolsGoogle Webmaster Tools dohledáte, přes které vyhledávací dotazy přichází návštěvnost…

Google Webmaster Tools XXI. - Analýza vyhledávání

Je tomu již delší dobu, kdy jsme se zabývali sekcí Google Webmaster Tools s…

Google Webmaster Tools XX. - Rich Snippet je tady! Dosáhněte viditelnějších produktových výsledků ve vyhledávači Google!

Znáte situaci, kdy v rychlosti hledáte recept na výborné kuře a jen tak si…

Google Webmaster Tools XIX. - Jak nám Google přidal strukturovaná data na web

Nedávno jste si na našem blogu mohli přečíst článek o tom, jak využít Zvýrazňovač…

Google Webmaster Tools XVIII. - Odkazy na podstránku, Vylepšení kódu HTML

Pokud Google při prohledávání a indexování vašich stránek nalezne možné problémy jako chyby v…

Google Webmaster Tools XVII. – Zvýrazňovač dat, Strukturovaná data

Velmi důležitou záložkou ve Google Webmaster Tools je Vzhled vyhledávání. Pojďme se v následujících dvou…

Google Webmaster Tools XVI. - Vlastní vyhledávání

Google Webmaster Tools se skýtá možnost vytvořit si vlastní vyhledávač pro vyhledávání (nejen) na…

Google Webmaster Tools XV. – Další zdroje

V Google Webmaster Tools v záložce Další zdroje nalezneme několik dalších užitečných kategorií. Pojďme navázat…

Google Webmaster Tools XIV. - Testování značek pro e-mail

Další sekce Google Webmaster Tools, která souvisí s microdaty (Schema.org). Ta si můžete chtít přidat…

Google Webmaster Tools XIII. - Pomocník pro práci se značkami strukturovaných dat

V minulém článku jsme si ukázali jak ručně přidat microdata na svůj web. Je to…

Google Webmaster Tools XII. – Nástroj na testování strukturovaných dat, Microdata

Nástroj na testování strukturovaných dat Pokud Google vaším stránkám dobře rozumí a považuje je…

Google Webmaster Tools XI. - Parametry adres URL

Pomocí nástroje Google Webmaster Tools v sekci Procházení --> Parametry adres URL můžete Googlu sdělit,…

Google Webmaster Tools X. - Soubory Sitemap

Podobně jako soubor robots.txt, sitemapu nalezneme jednoduše zadáním naší domény do adresního řádku a…

Google Webmaster Tools IX. – soubor robots.txt

Jak jsem slíbila v minulém díle, je čas se seznámit blíže se souborem robots.txt. Jedná…

Google Webmaster Tools VIII. - Procházení

Co je to robot? Jak s ním spolupracovat a přispět tím například k lepšímu fungování webových…

Google Webmaster Tools VII. – Obsahová klíčová slova, Odstranění adres URL

Obsahová klíčová slova V Obsahových klíčových slovech naleznete nejvýznamnější klíčová slova (dle frekvence jejich výskytu…

Google Webmaster Tools VI. - Index Google: Stav indexu

Sekce Stav indexu poskytuje statistiky o URL adresách daného webu zaindexovaných Googlem za poslední…

Google Webmaster Tools V. - Mezinárodní cílení

Pokud provozujete vícejazyčnou webovou prezentaci, nebo web(y), které jsou určené uživatelům konkrétní země (konkrétnímu…

Google Webmaster Tools IV. - Interní odkazy, Ruční zásahy

(Sekce Návštěvnost z vyhledávání) Interní odkazy V této rubrice se nachází přehled odkazů v rámci vašeho…