Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Vánoční Bundle pro webmastery za skvělou cenu

To se takto jednou domluví 16 TOP značek na poli designu a každý webmaster může slavit vánoce. Není zde žádný háček, Bundly jsou dnes hodně populární a to nejen s grafikou a webovými šablonami,…

Google Webmaster Tools XI. - Parametry adres URL

Pomocí nástroje Google Webmaster Tools v sekci Procházení --> Parametry adres URL můžete Googlu sdělit, jak má pracovat s adresami URL, které nabízejí stejný obsah. Konkrétně se jedná například o adresy generované…

Google Webmaster Tools X. - Soubory Sitemap

Podobně jako soubor robots.txt, sitemapu nalezneme jednoduše zadáním naší domény do adresního řádku a připsáním koncovky sitemap.xml – např. www.primaautopujcovna.cz/sitemap.xml. Pomocí souboru sitemap.xml poskytujete prohledávačům seznam stránek na vašem…

Google Webmaster Tools IX. – soubor robots.txt

Jak jsem slíbila v minulém díle, je čas se seznámit blíže se souborem robots.txt. Jedná se o soubor – textový dokument - který obsahuje instrukce pro prohledávače (roboty). Slouží k usnadnění…

Google Analytics XXXIV. – Atribuce

Které body na konverzních trasách jsou pro váš obchod nejdůležitější? V sekci Konverze --> Atribuce --> Nástroj porovnávání modelů se nalézá nástroj, který vám umožňuje důležitost jednotlivých kanálů porovnat, přesněji vyjádřeno porovnat…

Komplexní školení Instagramu

POZOR NOVINKA! Komplexní školení sociálních sítí! Co se na kurzu Komplexní Instagram v Praze naučíte? Mrkněte na osnovu Co je to vlastně Instagram, čí je ve světě sociálních sítí vyjímečný…

Google Webmaster Tools VIII. - Procházení

Co je to robot? Jak s ním spolupracovat a přispět tím například k lepšímu fungování webových stránek či jejich hodnocení vyhledávačem? Podívejte se v nástroji Google Webmaster Tools do sekce Procházení.. V následujících…

Google Analytics XXXIII. – Vícekanálové cesty

Jak se vaši uživatelé seznámili s vaší značkou (stránkou)? Vyhledali ji na Googlu, narazili na ni náhodou přo hledání konkrétních produktů či služeb nebo se o ní třeba dočetli ve…

Google Analytics XXXII. – Konverze: Elektronický obchod

Sekce Elektronický obchod poskytuje informace o produktech, které uživatelé na vašich stránkách nakupují (množství, tržby) a údaje o transakcích. Díky těmto informacím získáte představu o nejprodávanějších a také nejméně prodávaných produktech, o tom, kolik…

Efektivní školení LinkedIn

Obsah školení LinkedIn V průběhu našeho kurzu vás naučíme aktivně spravovat jednu z největších sociálních síťí v Česku LinkedIn tak, aby ste ji dokázali maximálně využít Začneme uživatelskými základy LinkedInu,…

Google Analytics XXXI. - Konverze: Cíle

Pokaždé, když uživatel splní určitý cíl, zaznamená se v účtu Google Analytics konverze. Abyste mohli v Google Analytics měřit konverze cílů, musíte nejprve nějaké cíle definovat. Cíle si nastavíte podle vlastních…

Google Analytics XXX. – Experimenty, Analýza na stránce

Pomocí Experimentů s obsahem stránky vám systém Google Analytics umožňuje otestovat až deset variant dané stránky. Například které verze vstupní stránky dosahují nejlepších výsledků v oblasti konverzí (splnění cílů) nebo…

Školení Bootstrap

Chcete pracovat v Bootstrapu? Právě pro vás jsme přichystali 2denní školení tohoto mocného nástroje.  Kurz je individuální - maximálně 5 osob v kurzu. Přihlášky můžete posílat na tento e-mail info@primakurzy.cz …

Google Webmaster Tools VII. – Obsahová klíčová slova, Odstranění adres URL

Obsahová klíčová slova V Obsahových klíčových slovech naleznete nejvýznamnější klíčová slova (dle frekvence jejich výskytu na stránkách) a jejich gramatické varianty, které Google na vašich stránkách při procházení nalezl. Kliknutím…

Školení v Javě

Náš kurz je určen pro všechny z ávs, kteří máte zájem programovat v jazyku Java. Úvod do jazyka Java Základy Mavenu  Přehled Java ekosystému Objektově orientované programování Klíčová slova, identifikátory…

Google Analytics XXIX. - Události, AdSense

Pod pojmem Událost si představte například spuštění videa, stažení souboru, či kliknutí na reklamu na vašich stránkách. Jsou to takové interakce uživatele s webem, které je možné měřit nezávisle…

Školení C++

Školení usnadní posluchačům překonat složité počáteční studium spojené s učením se jazyka C a C++. Informace podané na našem kurzu ocení všichni vývojáři, testeři i vedoucí různých IT projektů. Absolvováním našeho…

Školení Wordpressu

Chcete mít fungující webové stránky? Postavte je na redakčním systému Wordpress. Na našem 16 hodinovém školení Wordpressu vás vše podstatné naučíme. Přihlásit na toto školení se můžete zde…

Školení PHP

Naučit se PHP nikdy nebylo tak lehké. Na žádost mnoha z vás otevíráme náš kurz PHP. Přihlášky můžete posílat na e-mail info@primakurzy.cz Posléze vás kontaktujeme s individuálním termínem tohoto školení.  PHP…

Google Webmaster Tools VI. - Index Google: Stav indexu

Sekce Stav indexu poskytuje statistiky o URL adresách daného webu zaindexovaných Googlem za poslední rok. Zahrnuje pouze adresy URL spojené s ověřenou verzí daného webu (tak jak jste jej ověřili…