Blog - PrimaKurzy.cz
Google Ads obsahová síť praxe reklama Remarketing tipy

Zlepšujeme výkon remarketingových kampaní

Číst více
praxe Rozhovory Sklik vyhledávací síť

Jak vypadá práce našich studentů? Vycházíme pouze z praxe!

Číst více
Photoshop

Jak v Photoshopu odstranit pozadí

Číst více
google Google Ads obsahová síť reklama tipy

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - obsahová síť

Číst více
Facebook instagram Online marketing Sociální sítě

Facebook reklama a DPH - musím se stát identifikovanou osobou?

Číst více
Google Ads Online marketing Rozhovory Sklik Sociální sítě

I kdybych využil 10% ze všech informací, kurz se mi vyplatí. Říká Jirka Procházka

Číst více
ADS AdWords vyhledávací síť

Responzivní reklamy pro vyhledávací síť Google

Číst více
bezpečnost instagram Sociální sítě

3+1 tip jak se chovat bezpečně na Instagramu

Číst více
Google Ads Online marketing Rozhovory Sklik

Díky vědomostem z kurzu, nám tržby neustále stoupají. Rozhovor s Leonou Héžovou

Číst více
Rozhovory

Na každý den kurzu jsem se těšila jako prvňáček do školy

Číst více
Photoshop

Jak ve Photoshopu odstranit červené oči

Číst více
Wordpress

Jak pracovat ve Wordpressu

Číst více
Google Ads Online marketing PPC Rozhovory SEO Sklik

Teď umím nastavit kampaně lépe než mnohé agentury. Říká Martin Pšenica

Číst více
Google Ads Online marketing PPC Rozhovory Sklik

Nestačí kurz pouze pasivně odchodit. Rozhovor s Martinem Jeníkem

Číst více
Wordpress

Jak vytvořit web ve WordPressu

Číst více
Photoshop

Jak nahradit barvu v programu Adobe Photoshop

Číst více
ADS AdWords Editor

Google AdWords editor - vlastní pravidla

Číst více
ADS AdWords google PPC

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - vyhledávací síť

Číst více
Facebook instagram Rozhovory Social Media Specialist Sociální sítě

Absolvovat 5 kurzů v řadě? Pro Janu Sýkorovou žádný problém!

Číst více
instagram Sociální sítě

Používáte nálepky pro své Instagram Stories?

Číst více
PPC Sklik Videoreklama

Jak nastavit videoreklamu? Máme tipy v Skliku.

Číst více
Facebook instagram

Co je to Audience network?

Číst více
instagram reklama Sociální sítě

Jak na reklamu pro Instagram pomocí nástroje Business Manager

Číst více
Google Analytics Sociální sítě

Jak správně štítkovat a zkracovat URL adresy?

Číst více
instagram Sociální sítě

Jak vytvořit a nastavit záložky pro Instagram Stories?

Číst více
instagram Sociální sítě

Jak začít na Instagramu?

Číst více
Facebook reklama

Jak vytvořit Carousel příspěvek na Facebooku?

Číst více
Rozhovory

Rozhovor s naším novým moderátorem Tomášem Suchým

Číst více
Mobilní aplikace Produktivita Vzdělání

Jak se sebevzdělávat efektivně?

Číst více
banner branding reklama Sklik

Mocný branding už také v Sklik.cz

Číst více
Programátor www aplikací Rozhovory

Práce je teď zároveň mým koníčkem: Rozhovor s Jakubem Křečkem

Číst více
Zbozi.cz Zbožové srovnávače

Jak spárovat produkty ve Zbozi.cz

Číst více
Programátor www aplikací Rozhovory

Rozhodl se oživit si svůj starý sen a udělal dobře: Rozhovor s Patrikem Hetfleišem

Číst více
Facebook PPC Remarketing

Cílení reklam na Facebooku

Číst více
AdWords google seznam Sklik

Z otázek studentů: Jak funguje zobrazování reklam ve vyhledávaní?

Číst více
Rozhovory

Daniel Tóth: z kurzu Pracovník grafického studia rovnou do nového oboru

Číst více
Rozhovory

Výhody práce na full time? Rozhovor s Alešem Kotykem rok po kurzu

Číst více
Google Digital Garage

Digitální garáž Google - základní pohled na online marketing

Číst více
Rozhovory

Naplno v roli freelancera měsíc po kurzu, rozhovor s Veronikou Barešovou

Číst více
AdWords Facebook PPC Sklik Sociální sítě

Facebook skupina plná digitálního marketingu, to je DigiLife

Číst více
AdWords obsahová síť PPC Sklik

Chytré dělení rozpočtu pro více kampaní

Číst více
PPC Sklik

TIP pro Sklik.cz: Víte, jak vyhodnocovat úspěšnost rozšíření o volání u kampaní?

Číst více
Programátor www aplikací Rozhovory

Práce si Martina Kučeru našla dřív, než on ji

Číst více
Rozhovory

Životní restart Martina Skoupého

Číst více
AdWords Mobilní aplikace obsahová síť

Cílit na mobilní aplikace z Google AdWords?

Číst více
Facebook Online marketing

Crossposting na Facebooku

Číst více
Měření času Produktivita

Nejlepší aplikace na sledování času pro Mac i iPhone

Číst více
AdWords Online marketing

Co jsou mikrospoty a proč je používat

Číst více
AdWords klíčová slova

Používáte přehled největších změn v Google AdWords?

Číst více
AdWords Sklik

Nepřicházíte o zobrazení reklam vašich online kampaní?

Číst více
Facebook

Demografie na Facebooku: Přehled pro okruhy uživatelů

Číst více
E-commerce Rozhovory

Když práce baví: Rozhovor s Lídou Letkovou o jejím snu

Číst více
Heureka Zbozi.cz Zbožové srovnávače

Cenové strategie pro zbožové srovnávače

Číst více
AdWords Online marketing

Štítky - užitečný pomocník v AdWords

Číst více
Facebook Remarketing

(Re)marketingové monstrum jménem Facebook Ads

Číst více
Sklik

Efektivní PPC reklama na Skliku pro e-shopy

Číst více

Google Analytics XIX. – Chování

Podívejme se dnes na kategorii Chování, která, jak z názvu plyne, monitoruje chování uživatelů našeho…

Google Analytics XVIII. – Geograficky: Lokalita

Lokalita nám nabízí přehled ve formě mapy a pod ní číselných hodnot vztahujících se…

Google Analytics XVII. – Geograficky: Jazyk

Odkud jsou naši uživatelé a jakými jazyky mluví? Proč bychom se o tyto ukazatele…

Google Analytics XVI. – Tok návštěvníků

Podívejme se na poslední podrubriku Cílového publika, Tok uživatelů. Je krásným znázorněním toho jak…

Google Analytics XV. – Demografické údaje, Zájmy a ostatní v praxi

Demografické údaje V sekci Demografické údaje se nachází tři kategorie: Přehled, Věk, Pohlaví. Přehled…

Google Analytics XIV. – Cílové publikum v praxi

Záložka Cílové publikum je velmi rozmanitá a zajímavá. Obsahuje dvě hlavní rubriky – Přehled…

Soutěžte a vyražte na podzim s novým batohem :)

Léto je skoro za námi a tak jsme se rozhodli uspořádat další soutěž, tentokrát…

Google Analytics XIII. - úprava kódu pro aktivaci demografických údajů

V minulém článku jsme se seznámili s tím, co je nutné zajistit, chceme-li měřit demografické údaje…

Jak koupit doménu

Nákup domény a výběr vhodného poskytovatele je důležitý krok při tvorbě webových stránek. Výběr…

Tvorba webových stránek za použití Parallax efectu

Parallax efect není na poli tvorby webových stránek žádný nováček, přesto o tomto zajímavém prvku…

Google Analytics XII. – Cílové publikum: aktivace demografických údajů

Sekce Cílové publikum v sobě skrývá hned několik záložek s velmi zajímavými a užitečnými metrikami.…

Google Analytics XI. – V reálném čase – 3.část

Poslední ukazatele v rámci funkce V reálném čase, Události a Konverze, jsou relativně novou záležitostí. K čemu…

Google Analytics X. - V reálném čase 2.část

Ukazatele V reálném čase nám dokáží poskytnout mnoho užitečných informací. O tom jsme se již…

Letní soutěžení pro radost s PrimaKurzy.cz

19. - 26. 6. 2014 Naši milí přátelé, máme velikou radost z toho, že…

Google Analytics IX. - V reálném čase 1.část

Zajímá vás, kolik lidí si právě teď prohlíží vaše stránky, odkud jsou, z jakých…

Google Analytics VIII. – poznámky

Věděli jste, že v přehledech Google Analytics si můžete trvale zvýraznit důležitá data a mezníky?…

Google Analytics VII. – nastavení upozornění

Pojďme na slíbenou praktickou ukázku toho jak si aktivovat a nastavit minule zmíněného „asistenta“…

Google Analytics VI. - Informační události

Co se skrývá v nabídce Informační události? Tato služba Google Analytics mi připadá velmi užitečná,…

Google Analytics V. – vytvoření vlastního panelu (Custom Report)

Podívejme se dnes na Panely podrobněji a vytvořme si vlastní Panel s názvem „Testovací panel“.…

Google Analytics IV. – Home, Přehledy

Jak jsem již dříve slíbila, postupně si představíme jednotlivé funkce a panely v prostředí Google…