Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Google Analytics XL. - Parametry adres URL a nastavení filtru pro vyhledávání na webu

Systém Google Analytics kromě obrovské škály různých statistik obsahuje i možnost měřit vyhledávání na vlastním webu. Ve svých přehledech vám pak odkryje seznam všech výrazů, které uživatelé na vašem…

Rekvalifikační kurz internetový marketing

Zvažujete změnit svou profesi? Láká vás oblast internetového marketingu? Tak pak jsme v pár bodech sepsali, co při výběru takového kurzu je potřeba zvážit. Jak si tedy správně vybrat…

Aktualizovaná prezentace po ukončení kurzu

Chceme vám pomáhat i po ukončení jednoho z našich kurzů (rekvalifikací i krátkodobých) a proto od nás každý dostane možnost stahovat si pravidelně aktualizovanou prezentaci v dané problematice. Do budoucna vám tak odpadne…

Google Analytics

Novinky, tipy, rady, návody a plno dalších zajímavostí ze světa Google Analytics se dočtete na našem blogu

Google Webmaster Tools XX. - Rich Snippet je tady! Dosáhněte viditelnějších produktových výsledků ve vyhledávači Google!

Znáte situaci, kdy v rychlosti hledáte recept na výborné kuře a jen tak si do Google zadáte 2 vcelku nezajímavá slova “recept kuře”. Ačkoliv slova jsou nezajímavá výsledky vyhledávání s fotografií…

Google Analytics XXXIX. – Segmenty

Pokud chceme zkoumat jen určitou množinu uživatelů či návštěv v Google Analytics, využijeme pro to právě segmenty, neboli nedestruktivní filtry (pouze filtrují, ale nemění údaje). Segmentem mohou být například…

Školení Adobe Illustrator

Zaujal vás tento mocný nástroj? Na našem školení grafického progreamu Adobe Illustrator získáte základní i pokročilé znalosti a zkušenosti s programem Adobe Illustrator a naučíte se samostatně vytvářet profesionální grafické dokumenty.  Studijní…

Google Analytics XXXVIII. - Vyhledávání na webu: nastavení

Před několika dny jsme na našem webu primakurzy.cz zprovoznili funkci Vyhledávání na webu, tedy vyhledávání v rámci všech URL stránek našeho webu. Důvod byl jasný, web to již vyžadoval…

Google Analytics XXXVII. - Odfiltrování nežádoucí návštěvnosti

Prohlížím si takhle jednoho dne statistiky naší Primaautopůjčovny. Chci se podívat na její návštěvnost z jednotlivých měst ČR a tam na mě v Geografických údajích – Lokalitě vykukuje podivná návštěvnost z Brazílie…

Google Webmaster Tools XIX. - Jak nám Google přidal strukturovaná data na web

Nedávno jste si na našem blogu mohli přečíst článek o tom, jak využít Zvýrazňovač dat, tedy sekci Google Webmaster Tools, která dělá z vkládání mikrodat na webové stránky doslova jednoduchou…

Google Webmaster Tools XVIII. - Odkazy na podstránku, Vylepšení kódu HTML

Pokud Google při prohledávání a indexování vašich stránek nalezne možné problémy jako chyby v názvech stránek, duplicitní značky na více stránkách či neindexovatelný obsah (např. multimediální soubory, videa apod.), upozorní…

Google Webmaster Tools XVII. – Zvýrazňovač dat, Strukturovaná data

Velmi důležitou záložkou ve Google Webmaster Tools je Vzhled vyhledávání. Pojďme se v následujících dvou článcích podívat podrobněji, co nám nabízí. Strukturovaná data V sekci Strukturovaná data dostanete přehled všech…

Google Webmaster Tools XVI. - Vlastní vyhledávání

Google Webmaster Tools se skýtá možnost vytvořit si vlastní vyhledávač pro vyhledávání (nejen) na svých stránkách. Zejména užitečné vám to bude, máte-li například web se spoustou obsahu. Usnadníte…

Google Webmaster Tools XV. – Další zdroje

V Google Webmaster Tools v záložce Další zdroje nalezneme několik dalších užitečných kategorií. Pojďme navázat na předchozí tři články a blíže se seznámit i s ostatními nástroji: Adresář míst Google Jde o záložku, pod…

Google Webmaster Tools XIV. - Testování značek pro e-mail

Další sekce Google Webmaster Tools, která souvisí s microdaty (Schema.org). Ta si můžete chtít přidat také do e-mailů pro zdůraznění důležitého obsahu. V části Testování značek pro e-mail si lze ověřit,…

Google Webmaster Tools XIII. - Pomocník pro práci se značkami strukturovaných dat

V minulém článku jsme si ukázali jak ručně přidat microdata na svůj web. Je to spolehlivá, i když trochu pracnější metoda. Pokud se vám zdá příliš složitá, můžete využít pomoc…

Google Analytics XXXVI. - Výběry dat

V rámci vnitřní hierarchie Google Analytics patří výběry dat na konec pomyslného řetězce Účet Google Analytics -->Služba --> Výběr dat. K čemu vlastně slouží? Jak je možné, že…

Google Webmaster Tools XII. – Nástroj na testování strukturovaných dat, Microdata

Nástroj na testování strukturovaných dat Pokud Google vaším stránkám dobře rozumí a považuje je za kvalitní, může vytvořit tzv. strukturované úryvky (screen 1 – výpis kurzů s termíny pod popiskem).…

Seznam našich rekvalifikačních kurzů

Hledáte kvalitní rekvalifikační kurz? Je vám více než 18 let a máte minimálně středoškolské vzdělání (výuční list nebo maturitu)? Pak si vyberte jeden z profesionální kurzů vyučovaných v Praze. Pro mimopražské…

Google Analytics XXXV. - Pořadí rubrik hlavního menu

V sekci Tok návštěvníků v Google Analytics, kterou jsme si představili již v dřívějším článku, se nám nabízí graficky zpracovaný přehled pohybu uživatelů na našem webu. Vyčteme z něj, zda se uživatelé…