Co je to Audience network a jak s tím pracovat?

Co je to Audience network?

Používáte placenou reklamu na Facebooku? Pokud ano, určitě jste už slyšeli o umístění Audience network. Pokud ne, i tak ho možná nevědomky používáte. 

Co je to Audience network?

Audience network je obsahová síť Facebooku. Je to reklamní umístění, které si můžete zvolit v sadě reklam při vytváření reklamních kampaní. V praxi to znamená, že se vaše reklama zobrazí na webových stránkách, v mobilních hrách a jiných aplikacích třetích stran.

Co je ale problém? Je vysoce pravděpodobné, že se zobrazí v obsahu, který není vhodný pro vaše produkty či služby. Náklady na kampaň mohou tak být vysoké a konverze bohužel žádné a nebo jejich poměr velmi nízký s ohledem na kliknutí. Nehledě na to, že reklama v takovém obsahu budí negativní dojem a bývá často nahlášena. Dokonce i herní vývojáři odměňují hráče svých mobilních her za to, že zhlédnou rekamu ve hře. Její obsah je přitom ale vůbec nezajímá. O takové uživatele určitě nestojíte. Nic pozitivního vám totiž nepřinesou.

Jak umístění v Audience network vypnout?

Audience network zkrátká do výkonnostní reklamy nepatří. Jak toto umístění tedy vypnout? V sadě reklam sjeďte dolů na okno Umístění, klikněte na volbu upravit umístění a odškrtněte Audience network. Přesně tak, jak je na obrázku níže. Tím zajistíte, že se vaše reklama v tomto umístění nezobrazí.

V jakých aplikacích a webech se Audience network zobrazuje?

Největší nevýhodou doposud bylo, že seznam aplikací a webů, kde se tato reklamní pozice zobrazovala, nebyl nikde zveřejněn, respektivě byl velmi těžko k nalezení. Nikdo tedy nevěděl, kde konkrétně se reklama v tomto umístění zobrazuje. To už je ale minulost! Nově v sekci Brand Safety na Facebooku již můžete nově stáhnout seznam vydavatelů.

Pozor! Nové školení Instagramu.

Komentáře

4.6 Hodnotilo 339 lidí