... a v praxi pak budete mít jistotu, že to zvládnete.
Co Tě přivedlo k rozhodnutí přihlásit se do našeho dlouhodobého kurzu online marketingu? Chtěla jsem si rozšířit obzory, protože v tomto oboru už pracuji, a hledala jsem nejkvalitnější možné vzdělání, které by mi pomohlo stát se odborníkem.
Jaké byly Tvoje první dojmy z kurzu – obsah, lektoři, forma výuky?
Byla jsem překvapená rozsahem informací i praktickými úkoly. Lektoři působili velmi profesionálně už na videích a při osobním setkání se potvrdila jejich vysoká odbornost.
Která část kurzu pro Tebe byla nejužitečnější a proč?
Nejužitečnější pro mě bylo nastavování reklam na Googlu, protože tuto znalost denně využívám v práci pro zahraniční firmu.
Můžeš popsat konkrétní dovednost nebo znalost, kterou jsi si odnesla a hned využila v praxi?
Nedokážu vybrat jednu konkrétní dovednost, výhodu vidím hlavně v šíři témat, která mi poskytla přehled o tom, jak jednotlivé principy fungují a kolik je potřeba investovat do různých oblastí. To mi velmi pomohlo získat potřebnou jistotu pro práci v oboru.
Jak se kurz lišil od jiných vzdělávacích programů nebo školení, které jsi dříve absolvovala?
Kurz se lišil především důrazem na praxi. Každé téma jsme si ověřovali na konkrétních úkolech, které bylo nutné samostatně vypracovat.
Co pro Tebe bylo během kurzu největší výzvou a jak jsi ji překonala?
Každý nový úkol přinesl vlastní výzvu, ale díky podpoře lektorů a systematické práci jsem se vždy dokázala posunout dál.
Jak Ti kurz pomohl profesně – otevřel Ti nové příležitosti, zlepšil Tvoji práci nebo posílil sebevědomí v oblasti online marketingu?
Kurz mi výrazně posílil sebevědomí. Online marketing se rychle vyvíjí a tento kurz mi pomohl držet krok s aktuálními trendy.
Ve které firmě pracuješ v online marketingu a na jaké pozici?
Pracuji pro zahraniční značku RICH Prosecco®, jejíž tváří byla v minulosti Paris Hilton. V současnosti mám na starosti celý online marketing značky.
Jak hodnotíš podporu a přístup lektorů během celého kurzu?
Lektoři byli velmi vstřícní a ochotní věnovat individuálně čas v případech, kdy jsem si nebyla zcela jistá jak postupovat.
Kdybys měla kurz doporučit kamarádovi nebo kolegovi, co by jsi vyzdvihla jako jeho největší přínos?
Určitě vysokou odbornost lektorů a šíři témat, která poskytuje komplexní přehled o celém online marketingu.
Co by jsi vzkázala lidem, kteří váhají, jestli se do kurzu přihlásit?
Nebát se a jít do toho. Díky praktickým úkolům se všechno naučíte dělat sami a v praxi pak budete mít jistotu, že to zvládnete.