Jak získat Ověřeno zákazníky na Heureka.cz

Ověřeno zákazníky na Heureka.cz

Zbožový srovnávač Heureka.cz asi není potřeba dlouze představovat. Pro uživatele je to oblíbený web, kam chodí vybírat produkty a pro markeťáky je to cenný zdroj návštěv a hlavně konverzí.

V dnešním článku si popíšeme jak funguje certfikát “Ověřeno zákazníky” na Heureka a zda je eshopům přínosný.

Tento certifikát má za úkol zvyšovat důvěru zákazníka k danému eshopu na základě uživatelských recenzí, respektive krátkého dotazníku.

My se podíváme na Ověřeno zákazníky z pozice eshopu.

Co musíme pro získání “Ověřeno” udělat?

Pro obdržení (modrého i zlatého) certifikátu musíme nejprve na eshop implementovat tzv. tajný klíč. Tento skript získáme v administraci Heureky.

Samotná implementace skriptu na web pak záleží na tom, zda eshop službu Ověřeno zákazníky podporuje. Pakliže ano, stačí tento kód vložit do připraveného řádku. Pokud ne, je potřeba aby tento skript implementoval programátor. Skript by měl být vložen v konverzní stránce (typicky stránka s poděkováním apod.).

V další fázi potřebujete získávat hodnocení od zákazníků. Zde se pak dělí počty hodnocení podle jednotlivých barev certifikátů. Toto hodnocení eshopy získávají na základě automatického odesílání hodnotících mailů z Heureky 10 dní po nákupu.

Pro modrý (základní) potřebuje eshop minimálně 90 % doporučení za posledních 90 dní. Hodnocení musí být v řádech desítek kusů.

Pro zlatý certifikát je potřeba získat minimálně 97 % doporučení za posledních 90 dní a hodnocení musí být v řádech stovek kusů.

Pokud u modrého certifikátu spadne hodnocení pod 88 % eshop o “Ověřeno” přijde. U zlatého pak nesmí klesnout doporučení pod 95 %.

Důležitá věc, na kterou se mě často ptají studenti na kurzu online marketingu. Jakmile má eshop zavedenou službu “Ověřeno zákazníky” je zcela jedno, z jakého zdroje uživatel přijde a nakoupí, vždy mu přijde hodnotící dotazník. Jinými slovy, není potřeba aby uživatel nakoupil jen přes Heureku, může nakoupit napřímo, nebo přes ppc reklamy a stejně mu dorazí hodnotící dotazník od Heureky.

Zde je prostor na drobné (konspirační) přemýšlení, co vám může vadit na tom, když si do své konverzní stránky vložíte nějaký “cizí” skript? Klidně mi napište do komentáře pod článkem.

K čemu je certifikát pro eshopy přínosný?

Získáte přístup k dalším službám, se kterými můžete ještě více rozvíjet vaši propagaci na Heurece.

Toto jen v několika stručných bodech. Buď jsem se těmto možnostem věnoval na našem blogu v minulosti, nebo se jim ještě budu věnovat.

  • navyšovaní ceny za proklik. O této službě jsem psal v článku Cenové strategie pro zbožové srovnávače.
  • účast v soutěži ShopRoku. Můžete se účastnit soutěže o nejkvalitnější, nejpopulárnější a nejzajímavější eshop, kterou vyhlašuje Heureka.
  • den dopravy zdarma. Akce, kdy si eshopy nastaví pro všechny produkty nad 300 Kč dopravdu zdarma.
  • garance dodání do Vánoc. Funkce, která informuje o tom, že eshopy jsou schopny dodat produkty do 24. 12.
  • stažení SortimentReportu, což je dokument, který obsahuje informace o konkurenčních cenách, vašich cenách a oblíbenosti produktů.
  • export recenzí z Heureky na váš web

Jak funguje Heureka, ale i další srovnávač Zbozi.cz se podrobně dozvíte na nejrozsáhlejšímu kurzu online marketingu, kde máme pro zbožové srovnávače vyčlěněnou přednášku.

Autor: Lukáš Pavelka

Komentáře

Zatím nikdo nehodnotil