Strukturované úryvky AdWords

Rozšíření o strukturované úryvky - konečně v češtině

Dlouhou dobu bylo rozšíření o strukturované úryvky dostupné v různých jazycích, s vyjímkou češtiny. V posledních několika týdnech jsme se dočkali.

Nejprve tedy rychlý souhrn o jaké rozšíření reklam se jedná a k čemu je dobré.

Bavíme se o rozšíření textových reklam do vyhledávací sítě Google, vytvářených z jednoho nejsilnějších nástrojů on-line marketingu - Google Adwords. Strukturované úryvky jsou rozšíření, díky kterým lze uživatelům ještě více vyzdvihnout různé konkrétní rysy propagovaných služeb a produktů.

Zobrazují se v reklamě, jako další informace. Pozor, není pravidlem, že se strukturované úryvky zobrazí u reklamy vždy - o zobrazení rozhoduje algoritmus nástroje AdWords.

Proč využívat strukturované úryvky?

Uživatelé mohou získat podrobnější informace o produktech, nebo službách ještě před kliknutím na reklamu. Navíc, více detailů může zvýšit relevanci a míru prokliku reklamy. Vzbudíte tak větší zájem o nabízené produkty či služby.

Jak toto rozšíření nastavíme?

Strukturované úryvky je možné mít na úrovni kampaně, nebo reklamní sestavy. Postup je vždy stejný.

Potřebujeme záložku rozšíření reklam, vybrat Rozšíření o strukturované úryvky a použít tlačítko + Rozšíření.

V další části vybereme tlačítko + Nový strukturovaný úryvek a zvolíme záhlaví, které nejlépe odráží služby, či produkty, které nabízíme.

Následně dopíšeme hodnotu, tedy konkrétní informace o produktech, či službách. Řádek je omezen na 25 znaků. Můžete přidat maximálně 10 různých informací.

V posledním kroku už jen uložíme výběr a máme hotovo.

Důležité upozornění, které platí i pro další rozšíření. Rozšíření pro nižší úroveň má přednost před rozšířením pro vyšší úroveň. V praxi to tedy znamená, že úryvky přidané na úroveň sestavy mají přednost před úryvky nastavenými pro úroveň kampaně.

I pro strukturované úryvky máme k dispozici vyhodnocení, které nám předá základní informace o výkonnosti rozšíření.

Je vždy důležité využívat všechny možnosti, které máme k dispozici, neboť prostředí on-line marketingu se velmi rychle vyvíjí a naše účty byly měly reflektovat vždy všechny změny. 

Autor: Lukáš Pavelka

Komentáře

4.6 Hodnotilo 1366 lidí