Tento kurz školíme

  Termíny

Délka kurzu 12 hodin (2 dny)

Lektor kurzu: David Šolc

Pokud chcete dostat zpět uživatele na vaše stránky, tak vás naučíme efektivní strategie a veškeré možnosti, jak toho docílit. Vše podloženo mnoha roky úspěšné praxe.

Vstupní předpoklady

Zobrazit celou osnovu kurzu

Cena kurzu

Běžná cena

6 500 Kč

Akční cena s 21% DPH 4 999 Kč

Navíc získejte slevu 250 Kč při platbě kartou.
Platnost akce do: 27.9.2020
Zobrazit termíny a místa školení

Možnosti úhrady kurzu

Zakončení kurzu

  • kurz je zakončen obdržením certifikátu

Termíny konání kurzů

Seznam termínů: 3.12. - 4.12.2020
Začíná za 70 dní
Termín 3.12. - 4.12.2020
Školení 2 dny, čtvrtek a pátek
Čas školení 08:30 - 15:00
Kapacita Obsazeno 3 /18
Cena
4 999 Kč (vč. 21% DPH)
Běžná cena: 6 500 Kč
Storno Kurz je možné kdykoliv bezplatně a bez storno poplatků před jeho zahájením stornovat.
Rezervovat termín
Platnost akční ceny do 27.9.2020
Termín bude otevřen

Zjistěte jak kurz probíhá A co se naučíte

POZOR! Nyní lze studovat náš KOMPLEXNÍ kurz digitálního marketingu ONLINE.



Chcete zlepšit vaše znalosti v oblasti internetového marketingu? Dvoudenní kurz (12 hodin) vám umožní získat znalosti o velmi podstatné kapitole online marketingu "Remarketing". Naučíte se vše, co je potřeba udělat, abyste uživatele oslovili zpětně po opuštění vašeho webu. Na kurzu si navrhneme opravdu detailní remarketingovou strategii tak, aby váš e-shop či web nabízející službu na trhu uspěl. Pracujeme s nástroji Google Ads a Sklik. 

Kompletní Osnova kurzu

 01 

Klasický remarketing - Ads a Sklik

 02 

Dynamický remarketing - Ads

 03 

Remarketing ve vyhledávací síti (RLSA) - Ads

 04 

Videoremarketing na YouTube - Ads

Hlavní důvody Proč si vybrat tento kurz

  • Délka trvání kurzu dva dny, díky které získáte velmi mnoho cenných a odzkoušených informací z praxe online marketingu
  • Celé toto školení obdržíte detailně zpracované i ve formě videí.
  • Školitelem je David Šolc. David dříve řídil oddělení online marketingu ve vydavatelství Burda Praha. Pod tuto společnost patří více jak desítka webů jako je Elle.cz, Marianne.cz, Apetitonline.cz, Marieclaire.cz, Maxim.cz aj. V roce 2010 založil internetovou reklamní agenturu PrimaFuture.cz s.r.o., která spravuje internetový marketing desítkám českých i zahraničních firem a stala se za dobu pěti let přední českou konzultační společností zaměřující se na online marketing. Tato agentura také vyvíjí řadu svých vlastních úspěšných projektů různých zaměření. 
  • Po dobu jednoho měsíce můžete s lektorem zdarma konzultovat vaše projekty nebo zajít na pivo :-)
  • Špičkové vybavené učebny.
  • Dobrá káva :-)

Přečtěte si FAQ Nejčastěji kladené otázky

Recenze od studentů

20+

Lektor a garant kurzu

David Šolc

David je patronem a zakladatelem projektu “Primakurzy.cz” - vzdělávacího centra v oblasti IT a také majitelem digitální agentury PrimaFuture.cz s.r.o. V oblasti online marketingu má více než desetiletou praxi.

Více o lektorovi

Naše digitální agentura PrimaFuture.cz má tyto certifikace a ověření

Naše digitální agentura PrimaFuture.cz s.r.o. působí na českém trhu již 9 let. Získali jsme tyto certifikace a ověření.

Fotogalerie

Termín se blíží!
Zobrazit termíny
4.5 Hodnotilo 2217 lidí
Termín se blíží!
Zobrazit termíny