Provedeme vás různými zákoutími měření webových stránek a e-shopů. Od jednoduchého, až po velice složité měření. Navíc si vše můžete rovnou zkoušet.
20 000 Kč
Akční cena s 21% DPH 16 000 Kč
Začínáte pracovat s Google Analytics a nebo jste mírně pokročilý uživatel? Tak právě pro vás jsme připravili tento 40 hodinový kurz plný webové analytiky.
Webová analytika patří mezi velmi zajimavou, ale relativně náročnou oblast digitálního marketingu. O to více je tedy nutné se jí věnovat. Nelenili jsme tedy a připravili jsme pro vás na trhu unikátní kurz z hlediska obsahu i rozsahu, který vás provede všemi podstatnými body webové analytiky. Dávno jsou pryč doby, kdy se lidé věnovali pouze Google Analytics. Nyní je také nutné se vyznat i v nástroji Google Tag Manager, ovládnout dokonale reporting v nástroji Google Data Studio či ohlídat web s ohledem na Google Search Console. Všechny tyto nástroje jsou pro správné nastavení Google Analytics naprosto nezbytné. Tedy náš koncept školení pokryje všechny tyto čtyři nástroje a díky tomu zmonitorujete téměř vše podstatné, co se na webech děje.
Pokud se obáváte, že něco na kurzu byste nestihli pochopit, tak jsou vaše obavy zbytečné. Veškerá problematika je opravdu do detailu natočena pro vaše zopakování.
Krátké představení nástrojů, které budou osnovou školení
Google Analytics - nástroj webové analytiky, ve kterém dokážete vyhodnotit chování uživatelů na vašem webu a mnoho dalšího.
Google Tag Manager - nástroj, díky kterému nastavujete měření akcí uživatelů na vašem webu a dané výsledky se posléze odesílají do Google Analytics. Můžete však i implementovat různé typy kódů, jako jsou remarketingové, konverzní či mnoho dalších a odesílat si do těchto kódů různé proměnné hodnoty. Tedy odpadne vám nutnost "prosit" vašeho webaře o jejich nasazení na web.
Google Data Studio - zapomeňte na nudné reporty v Google Analytics. Data z Google Analytics a dalších nástrojů odešlete pohodlně do tohoto nástroje a budete mít krásné přehledy.
Google Search Console - nástroj, který zhodnotí jak na tom váš e-shop či web je s ohledem na kvalitu pro vyhledávač Google. Pokud si tento nástroj propojíte s Google Analytics, tak získáte informace například o organických klíčových slovech.
Pro koho je toto školení webové analytiky vhodné?
- pro marketingové pracovníky;
- pro PPC specialisty, kteří chtějí posunout monitoring svých kampaní o podstatný kus dál a chtějí si například vytvářet velmi pokročilé remarketingové seznamy na základě chování lidí na webu;
- pro každého, kdo má webovou stránku či e-shop a chce vědět a prakticky se naučit měřit do detailu výkonnost webu či e-shopu.
Pro koho školení vhodné není
- IT specialisty
- pokročilé webové analytiky, kteří téměř denně používají Google Analytics či implementují pokročilá měření přes GTM či další nástroje
Google Analytics
Google Tag Manager
Google Data Studio
Google Search Console
Naše digitální agentura PrimaFuture.cz s.r.o. působí na českém trhu již 9 let. Získali jsme tyto certifikace a ověření.