Termíny

Co se naučíte

Provedeme vás různými zákoutími měření webových stránek a e-shopů. Od jednoduchého, až po velice složité měření. Navíc si vše můžete rovnou zkoušet.

Zobrazit celou osnovu kurzu

Vstupní předpoklady

  • základní znalost internetu

Cena kurzu

Akční cena s 21% DPH16 000 Kč

Běžná cena

20 000 Kč

Při platbě kartou on-line navíc sleva 800 Kč.
Pozor, platnost akce je pouze do: 1.8.2021
Zobrazit termíny a místa školení

Možnosti úhrady kurzu

Zakončení kurzu

  • kurz je zakončen obdržením certifikátu

Proč si vybrat nás?

Termíny konání kurzů

Seznam termínů: Neupřesněno
Termín připravujeme...
Termín Neupřesněno
Školení 6 dní
Čas školení 08:00 - 15:50
Kapacita Obsazeno 2 /15
Cena
16 000 Kč (vč. 21% DPH)
Běžná cena: 20 000 Kč
Storno Kurz je možné kdykoliv bezplatně před jeho zahájením stornovat.
Zanechte nám Váš e-mail
Platnost akční ceny do 1.8.2021
Termín bude otevřen

Zjistěte jak kurz probíhá A co se naučíte

Začínáte pracovat s Google Analytics a nebo jste mírně pokročilý uživatel? Tak právě pro vás jsme připravili tento 40 hodinový kurz plný webové analytiky

Co bude cílem školení Webový analytik?

Webová analytika patří mezi velmi zajimavou, ale relativně náročnou oblast digitálního marketingu. O to více je tedy nutné se jí věnovat. Nelenili jsme tedy a připravili jsme pro vás na trhu unikátní kurz z hlediska obsahu i rozsahu, který vás provede všemi podstatnými body webové analytiky. Dávno jsou pryč doby, kdy se lidé věnovali pouze Google Analytics. Nyní je také nutné se vyznat i v nástroji Google Tag Manager, ovládnout dokonale reporting v nástroji Google Data Studio či ohlídat web s ohledem na Google Search Console. Všechny tyto nástroje jsou pro správné nastavení Google Analytics naprosto nezbytné. Tedy náš koncept školení pokryje všechny tyto čtyři nástroje a díky tomu zmonitorujete téměř vše podstatné, co se na webech děje.  

Pokud se obáváte, že něco na kurzu byste nestihli pochopit, tak jsou vaše obavy zbytečné. Veškerá problematika je opravdu do detailu natočena pro vaše zopakování. 

Krátké představení nástrojů, které budou osnovou školení

Google Analytics - nástroj webové analytiky, ve kterém dokážete vyhodnotit chování uživatelů na vašem webu a mnoho dalšího.

Google Tag Manager - nástroj, díky kterému nastavujete měření akcí uživatelů na vašem webu a dané výsledky se posléze odesílají do Google Analytics. Můžete však i implementovat různé typy kódů, jako jsou remarketingové, konverzní či mnoho dalších a odesílat si do těchto kódů různé proměnné hodnoty. Tedy odpadne vám nutnost "prosit" vašeho webaře o jejich nasazení na web.

Google Data Studio - zapomeňte na nudné reporty v Google Analytics. Data z Google Analytics a dalších nástrojů odešlete pohodlně do tohoto nástroje a budete mít krásné přehledy.

Google Search Console - nástroj, který zhodnotí jak na tom váš e-shop či web je s ohledem na kvalitu pro vyhledávač Google. Pokud si tento nástroj propojíte s Google Analytics, tak získáte informace například o organických klíčových slovech. 

Pro koho je toto školení webové analytiky vhodné?

- pro marketingové pracovníky;
- pro PPC specialisty, kteří chtějí posunout monitoring svých kampaní o podstatný kus dál a chtějí si například vytvářet velmi pokročilé remarketingové seznamy na základě chování lidí na webu;
- pro každého, kdo má webovou stránku či e-shop a chce vědět a prakticky se naučit měřit do detailu výkonnost webu či e-shopu.

Pro koho školení vhodné není

- IT specialisty
- pokročilé webové analytiky, kteří téměř denně používají Google Analytics či implementují pokročilá měření přes GTM či další nástroje

Kompletní Osnova kurzu

 01 

Google Analytics

 02 

Google Tag Manager

 03 

Google Data Studio

 04 

Google Search Console

Hlavní důvody Proč si vybrat tento kurz

Co se na školení naučíte:

  • zprovoznění a kompletní nastavení Google Analytics;
  • monitoring webu přes Google Tag Manager a jeho propojení s Google Analytics;
  • reportování v Google Data studio;
  • správné vyhodnocování dat v Google Search Consol.

Konzultace po ukončení kurzu ZDARMA!

Přečtěte si FAQ Nejčastěji kladené otázky

Recenze od studentů

8 komentářů
Michal Ráliš

Kurzů jsem navštívil dost, ale tento mě dal mnohem více než těch povinných 20% nových informací jako ty ostatní. Kurz byl věcný, praktický a srozumitelný. Jak David tak Verča super přístup. Takže jakmile bude možnost určitě navštívím znovu a všem doporučuji.

To se mi líbí · 1 r
Michaela Havránková

Díky kurzu Webová analytika jsem si uvědomila, že tohle je naprostý základ pro ty, kteří mají své weby... Hodně mi to pomohlo a věřím, že díky tomu získám přehled o návštěvnících mého webu a jak se na něm chovají... díky moc.

To se mi líbí · 1 r
Vítek Černík

Po návštěvě dvou kurzů na Primakurzy jsem tak trošku očekával, že nebudeme odbyti základním infem a že si opět rozšířím znalosti ve vodách všech těch internetů. Rozsah a hloubka mě opět zaskočily (velice mile) a já denně krom hlavy jak pátrací balón chodil domů přemýšleje u jakého z mých klientů bych nově nabyté znalosti mohl nasadit. David je naprostý profík a to samé Verča, která s námi strávila poslední dva dny. Ve zkratce - s Google Tag managerem jde změřit opravdu téměř vše a i kdybych strávil hodiny u tutoriálů, nepochopím to tak snadno a rychle jako tady. Důkazem toho je Google D… Zobrazit více

To se mi líbí · 1 r
Filip Darius Kušmirek

Kurz byl úžasný! Už jsem pravidelný návštěvník kurzů a vždycky odcházím s tolika novými nápady, že jsou z toho potom všichni v práci na nervy :D Naučil jsem se vše, co jsem očekával, se spoustou příjemných triků navíc. Ukázky na reálných příkladech a možnost si vše na kurzu rovnou vyzkoušet, je úžasné! Davidovi a Verči dávám hodnocení na 1000% procent a těším se na další kurz

To se mi líbí · 1 r
Načíst další komentáře (celkem 10)

Lektoři kurzu

Naše digitální agentura PrimaFuture.cz má tyto certifikace a ověření

Naše digitální agentura PrimaFuture.cz s.r.o. působí na českém trhu již 11 let. Získali jsme tyto certifikace a ověření.

4.4 Hodnotilo 378 lidí
Termín se blíží!
Zobrazit termíny