- 

Sklik Přihlášení - reklama I.

Po založení vlastního e-shopu nebo webové stránky je pro vás důležitá propagace. V našem seriálu vám představíme různé služby, ve kterých můžete váš projekt efektivně propagovat. Jednou z možností jak zviditelnit váš projekt jsou PPC kampaně. Začneme s placenou službou Sklik, kterou nabízí Seznam.cz.

Přihlášení do Sklik.cz a základní rozhraní

Pro přihlášení do služby Sklik můžete použít např. e-mail od Seznam.cz. Vhodné je mít pro tuto službu jeden e-mail, který bude určen pro správu veškeré vaší ppc reklamy.

Po přihlášení musíte potvrdit smluvní podmínky a už se dostáváte do samotného základního rozhraní.

Přestavení záložek ve službě Sklik.cz

Kampaně
Zobrazuje všechny kampaně a jejich výkon. Důležité pro vás bude do budoucna hlídat Cenu za klik, CTR a počet konverzí.

Statistiky
Dovoluje vytvářet různé statistky, které můžete prohlížet buď online, nebo si je stáhnout do počítače ve formátu .csv a jiných. Můžete si také vytvořit šablony, podle kterých si tvoříte statistiku na míru, tak jak potřebujete.

Nástroje
Pokud už máte PPC kampaně vytvořené v jiných službách, např. Google Adwords, můžete si je importovat do Skliku, nebo zas naopak exportovat. Také je zde nástroj na hledání klíčových slov pro vaše kampaně, nástroj na generování konverzního kódu a nově též retargeting.

Zprávy
Sklik.cz Vám prostřednictvím záložky zprávy poskytuje různé informace o kampaních, ale také např. o stavu kreditu ve vaší pěněžence.

Podrobné představení všech záložek vám představíme v dalších seriálech zaměřených na službu Sklik.cz