- 

Sklik - Správné použití Keyword v inzerátech ke zvýšení CTR

Používáte textové inzeráty ve vyhledávací síti a rádi byste zvýšili jejich míru prokliku?K tomu vám může dopomoci tzv. dynamická proměnná. Jedná se o použití dynamického výrazu{keyword:} kdy se místo pevného titulku v inzerátu uživateli zobrazí přesně to klíčové slovo, přes které se inzerce spustila. Inzerát se tak přizpůsobí uživateli a je větší pravděpodobnost, že na něj klikne.

Za slovo keyword je potřeba do závorky dopsat náhradní titulek (v max. délce 25 znaků), který se zobrazí v případě, že klíčové slovo, přes které se inzerce zobrazila, je delší než 25 znaků. V tom případě by se hledaný výraz do závorky nevešel. V tomto případě se zobrazí náhradní nadpis uvedený v závorce.

 

Zásady používání proměnné {keyword:}

  • Proměnnou lze použít v titulku a popisu, nikoliv ve viditelné a cílové URL
  • Proměnná se zapisuje do složených závorek {} a se slovem keyword
  • Mezi {keyword:náhradní slovo} nepatří mezera
  • Náhradní slovo je povinné a zobrazí se vždy, pokud řádek s doplněným klíčovým slovem překračuje povolený počet 25 znaků

 

Příklad použití proměnné

 

Velikosti počátečních písmen slov lze ovlivnit různými zápisy slova keyword.Můžeme ho zapsat třemi způsoby:

keyword - všechna slova dynamicky vkládána do inzerátu začínají malými písmeny

Keyword - první slovo začíná velkým písmenem (vhodné do titulku nebo na začátek popisného řádku)

KeyWord - všechna slova začínají velkým písmenem (vhodné v případě klíčových slov s městem)

  • tuto možnost je vhodné používat opatrně. V případě, že klíčová fráze bude obsahovat více slov budou všechna slova začínat velkým písmenem (např. Mobilní Telefony Nokia)

 

Shrnutí

Použití dynamické proměnné může udělat náš inzerát atraktivnější a uživatele lépe přesvědčí o tom, že náš inzerát nabízí přesně to, co hledali.

Je nutné si uvědomit, že se místo závorky zobrazuje klíčové slovo, přes které se inzerát zobrazil, nikoliv přesný hledaný výraz uživatele.

Např. uživatel hledá výraz :Mobilní telefony levně. Inzerát se zobrazí přes klíčové slovo“Mobilní telefony”ve frázové shodě. Do titulku se tedy natáhne pouze slovoMobilní telefony.