Ihned po kurzu digitálním manažerem pro několik projektů

Ahoj Davide, jsem rád, že jsi si našel čas na pár otázek. Úvodem, proč jsi se v dnešní záplavě všemožných kurzů rozhodl absolvovat náš kurz digitálního marketingu?

Než sem začal kurz hledat, tak jsem byl ve fázi po 3 měsíčním samostudiu. Cítil jsem, že mám v hlavě plno nespojených informací, které rostly na objemu a měl sem v nich už guláš. Vše způsobené jednou příliš odborně napsanou knihou. Proto bylo hledání kurzu nastavené na formu a podání obsahu. Selsky jsem si řekl, že když vím o čem mluvím, tak to dokážu obecně vysvětlit. Recenze kurzu a délka působení na trhu hrála taky dost roli. Obsah prezenční formy ke kurzu manažera neměl obdob a nastavili jste příčku vysoko.

Která část z online marketingu tě nejvíce zaujala, překvapila a s čím jsi se nejvíc trápil?

Překvapila mě variabilita, která je v tomto oboru. Jste takový všemocný, když máte nějaký projekt dělat od začátku. Člověk by měl znát dost detailů z grafiky. Dost drobností ve čtení zdrojových kódů a jejich porozumění, atd. To mě zároveň baví, stejně jako tvorba strategie a sledování analytiky. Ta mě hodně potrápila, protože je to velký kus koláče celého online marketingu.

Vyhovovalo ti naše studijní prostředí, cítil jsi se dobře zpět ve “školní” lavici?

Studijní prostředí je fajn. Měsíc v kině jsem ještě nebyl, takže originální zážitek (promítací místnost). Kluci ve mně probudili školáckou zvídavost, takže návrat do lavic trefný.

Byl jsi spokojen s přístupem lektorů při kurzu a po jeho dokončení?

Velice osobitý přístup kluků mě nadchnul hned první den, kdy učebnu ovládly Lukášovi „šupiny“ (pro více informací se přihlaš na kurz a zjistíš více :-)). S bravurním klidem a empatií k položeným otázkám si vážně skvěle poradili. Vyměnili jsme si na konci kontakty a kluci se sami nabídli, ať se obrátím, pokud si nebudu vědět rady.

Jak se ti celkově kurz líbil?

Neskutečný, jak se vám podařilo poskládat tolik obsahu do tolika hodin. Navíc srozumitelně a logicky.

Povíš ostatním, jaká je nyní tvá profese a v jaké společnosti? Nebo které projekty se chystáš (již děláš) v oblasti digitálního marketingu?

Úzce spolupracuji s grafickým studiem Maglen v Děčíně. Blízký kamarád s dlouholetou zkušenosti jako grafik a skvělé originální nápady, včetně originální klientely. Mám prvních pár klientů, kterým dělám celé propojení, například projekt Forestones (www.forestones.cz). Moc hezký produkt. Originální myšlenka a zpracování, takže mám radost ze spolupráce.

Doporučil by jsi tento kurz i ostatním zájemcům?

Určitě ano. Obrovský posun a násobený zájem.

A je něco, co by jsi poradil lidem, kteří ještě váhají, zda na kurz Manažera pro internetové projekty přijít či ne?

Doporučil bych si projít základy a trochu se připravit. Kluci vás dokážou hodně posunout, tak si to nepromrhat na úplných základech, za ten čas, co s vámi stráví. Uvidíte ten zájem, co to ve vás probudí, když budete vědět určité souvislosti.

Poslední otázka, chystáš se ještě na nějaké kurzy u nás?

Určitě ano. Věřím, že se vrátím na analytiku a chtěl bych s klukama ještě trochu projít strategii na přípravu klíčových slov.

Díky za rozhovor a za celý tým Prima Kurzy ti přeji, ať se ti daří.