Náležitosti obchodních sdělení

Náležitosti obchodních sdělení

... aneb vyhněte se spamu!

Posíláte reklamní e-maily? Tak dávejte velký pozor, aby byly správně napsané dle zákona. Pokud je nemáte "legální", tak vám hrozí i několika miliónová pokuta.

Co je nutné udělat jako první?

Pokud disponujete s nějakými daty různých osob, tak byste měli být registrováni na Úřadu pro ochranu osobních údajů. Registrovat se můžete zde.

Co by měl obsahovat každý reklamní e-mail dle zákona?V každém e-mailu musí být napsáno, že se jedná o "obchodní sdělení".  Nemusí to však být uvedeno v předmětu emailu. Pokud to do předmětu uvedete, mnoho lidí váš e-mail smaže rovnou bez jeho otevření. Stačí tedy když to uvedete do těla e-mailu.

Určení subjektu, který daný e-mail rozesílá (název firmy a např. IČO v případě firem) i upřesnění, kde byl e-mail adresáta získán a za jakých podmínek (toto není povinné). Upřesnění, kde byl e-mail získán uvádějte proto, že většina stížností pak půjde přímo na subjekt, který vám danou e-mail databázi prodal :-)

Návod na odhlášení. Zde je mnoho způsobů, asi nejčastější je, že daný příjemce obchodního sdělení dá odpovědět na zaslaný e-mail a do předmětu napíše slovo "Ne".

Komentáře

Zatím nikdo nehodnotil