Google Analytics: Demografické údaje, Zájmy

Google Analytics XV. – Demografické údaje, Zájmy a ostatní v praxi

Demografické údaje

V sekci Demografické údaje se nachází tři kategorie: Přehled, Věk, Pohlaví. Přehled nám již tradičně nabízí souhrn všech těchto údajů, zatímco další dvě je separátně rozpracovávají.

- Věk

Po rozkliknutí uvidíme graf s přehledem jednotlivých věkových skupin tak, jak se „chovaly“ v rámci konkrétních segmentů a metrik – ty si lze opět nastavit pomocí +Přidat segment a pak hned nad grafem výběrem z rozbalovací lišty a vedle možnosti Vybrat metriku tak jak jsem popisovala v minulém článku (Screen 1, 2).
SCREEN 1                                                                                                       SCREEN 2

        
SCREEN 2

- Pohlaví

Zde jsou naši uživatelé členěni jednak dle pohlaví, ale zároveň je ještě každé pohlaví rozebráno do věkových skupin. Stačí jen rozkliknout řádku s názvem male nebo female v tabulce dole pod grafem (Screen 3).
SCREEN 3

Zájmy

Zájmové kategorie identifikují uživatele podle jejich životního stylu: jsou-li například nadšenci pro techniku, rádi nakupují, sportovní fanoušci nebo rádi vaří. Díky demografickým údajům a Zájmům máte možnost pochopit a porozumět svému publiku a následně lépe cílit své reklamy, upravit náležitě obsah webu nebo upřesnit své seznamy uživatelů pro remarketing.

Poznámka:
Přestože může být každá návštěva zařazena do více zájmových kategorií, v celkovém počtu návštěv v horní části sloupce bude započítána jen jednou.

Komentáře

Zatím nikdo nehodnotil