Přečtěte si FAQ Nejčastěji kladené otázky
Ano, kurz je koncipován tak, aby byl každý schopen správně si nastavit reklamu. Každý typ podnikání je jiný, ale na kurzu si ukážeme a vysvětlíme co a kde nastavit tak, abyste za tím viděli určitou logiku a reklamy byly cíleny relevantně. V tomto kurzu jde především o to, abyste dokázali nastavit reklamy s regionálním dosahem. Zaměření je tedy nejvhodnější pro weby, které se zaměřují na služby. Nejen, že reklamy nastavujeme, ale vše si rovnou prakticky zkoušíte. Dále si v kurzu ukazujeme i vyhodnocování kampaní, vysvětlujeme si, na jaké metriky se zaměřit a lektor vše navíc ukazuje na reálných příkladech z praxe naší digitální agentury. Není to tedy jen šedá teorie.
To problém není, protože si vysvětlujeme vše od úplného začátku. Díky tomu pochopíte princip práce s nástrojem Google Ads a budete vědět, co a kde nastavit. Rozhraní Google Ads je velmi intuitivní, takže to bude otázka chvíle, než si zvyknete, kde najít jednotlivé ovládací prvky. Kurz je navíc sestaven tak, abyste si vyzkoušeli samostatně úkoly a lektor vám rovnou pomůže s vyhodnocením a ukáže i vysvětlí případné nedostatky.
V podstatě máme dvě možnosti, jak nějaký “zásek” řešit. Můžete si projít celý kurz, nebo určité části znovu v podobě videí. Tato videa jsou automaticky přidávany každému absolventovi a najdete v nich vše, co jsme probírali. Nebo můžete využít bezplatné konzultace s lektorem po dobu 1 měsíce. Stačí se domluvit a Lukáš vám vždy rád pomůže. Je nám jasné, že každý projekt potřebuje individuální přístup, proto se snažíme vyjít maximálně vstříc a nenechat Vás na holičkách.
Sledují nás tisíce uživatelů
Naše sociální sítě a skupiny, které jsme vybudovali
PrimaKurzy.cz 8700+ sledujících
PrimaKurzy.cz 1300+ sledujících
PrimaKurzy.cz 2000+ odběratelů
PrimaKurzy.cz 500+ sledujících
Sociální sítě 9300+ členů
PPC reklamu 6 000+ členů