- 

Jak vytvořit Carousel příspěvek na Facebooku?

Carousel, nebo-li rotující reklamy. Už jsou tu s námi pěkně dlouho, přesto jej spousta lidí nevyužívá nebo o nich neví. Přitom je to parádní TIP, jak se v příspěvcích odlišit. Podobně jako Canvas.

V jediné reklamě tak můžete na Facebooku i Instagramu ukázat mnohem více

Carousel znamená více prostoru pro svůj příběh a představení produktů. Příspěvky jsou interaktivní a flexibilní. Nabízí zákazníkovi mnohem více, než obyčejné příspěvky.

Proč Carousel?

Ukažte více produktů. Dejte zákazníkovi více možností. Vyzvdihněte různé vlastnosti nebo jiným způsobem zaujměte jeho pozornost. Tento prvek jde ruku v ruce s vaší kreaitivitou.

K dispozici máte až 10 karet. Můžete si nastavit, aby Facebook optimalizoval pořadí rotujících obrázků podle jejich úspěšnosti mezi zákazníky. Nedoporučuji ale tuto volbu, pokud má vámi zvolené pořadí karet nějakou posloupnost.

Jak si Carousel vytvořit?

Při vytváření příspěvku vyberte možnost Vytvořit rotující formát s fotkami.

Vyplňte okno pro název příspěvku a cílovou URL adresu. Klikněte na šipku vpravo.

Mohou se objevit automaticky přednastavené obrázky, které odeberete kliknutím na ně. Klikněte na + a přidejte obrázky, které chcete pro Carousel použít - nejlépe čtvercový formát. 

Klikněte na znak pro Úpravu cílové URL obrázku.

Vložte URL odkaz. URL adresu doporučuji oštítkovat pomocí URL builder, pro pozdější vyhodnocování v Google Analytics.

Přejmenujte nadpis pro obrázek. Stejný postup aplikujte pro ostatní obrázky a nakonec klikněte na Sdílet. Hotovo! Váš první Carousel je na světě. :)

Tip na závěr

Vyzkoušejte aplikaci Giant Square a vytvořte si Carousel tak, že rozříznete jednu fotku do více obrázků. Jednoduše a bez Photoshopu! Dostupné na chytrém telefonu pro Android, i iOS