Pokud se online marketingu chcete věnovat, jděte do toho.

Ahoj Simono, jak se máš?

  Ahoj Davide, děkuji za dotaz, daří se mi skvěle.

Proč jsi se rozhodla studovat naše školení online marketingu Manažer pro internetové projekty?

Vystudovala jsem Marketingovou komunikaci a PR na Karlově univerzitě a v oboru offline marketingu se pohybuji téměř sedm let. Online marketing mě začal více zajímat přibližně před třemi lety. Absolvovala jsem tenkrát jeden online kurz, který byl – když se na to s odstupem času dívám – ve srovnání s Primakurzy.cz a  po obsahové stránce   sice hodně základní, ale pootevřel mi dveře do jednotlivých "kapitol" onlinu. Dále jsem se vzdělávala v podstatě jen formou samostudia.  Oblast je to ale natolik široká, že jsem se začala poohlížet po nějakém komplexnějším kurzu, který jde do hloubky, a narazila na Primakurzy.cz. 

Vaše webovky mě zaujaly po všech stránkách. Líbil se mi především  dopodrobna popsaný  obsah kurzů a získala jsem konkrétní představu, co je možné se za měsíc naučit. Vyhovovala mi rovněž intenzivní forma studia a nemalou roli při rozhodování hrály i recenze, např. ve facebookové skupině #Holkyzmarketingu. Dotazy na kurzy online marketingu se tam objevovaly poměrně často a spokojené absolventky vás v komentářích doporučovaly i  opakovaně .

Měla jsi před kurzem již nějaké znalosti v digitálním marketingu?

Úplně minimální. Jak už jsem zmínila, orientovala jsem se trochu v základních pojmech a  jednotlivých  podoblastech, ale žádné hlubší znalosti jsem neměla.

Jak se ti kurz líbil?

Oceňuji hlavně fakt, jak v kurzu dokážete sofistikovaně vyvážit teorii s praxí. Probíraná témata jsme si zkoušeli a ukazovali na reálných případech různých e-shopů a online projektů. Taky je fajn, že k získání certifikátu sledujete docházku a na konci kurzu musí každý absolvovat test.

Co bylo pro tebe na kurzu nejobtížnější?

Nejobtížnější pro mě bylo skloubit studium s prací. Koordinovala jsem tehdy organizaci jednoho eventu, takže jsem byla některé dny myšlenkově trochu rozptýlená. Hodně mi pak pomáhalo opakování látky na začátku každého dne.

Kterému projektu se v rámci digitálního marketingu nyní věnuješ?

Aktuálně externě pracuji pro projekt DOMENA.cz . Po produktové stránce se jedná o registrace domén, e-maily k doménám, hostingy, ssl certifikáty nebo tzv. webovou vizitku – jednoduchý webový editor, který ocení hlavně v počátcích podnikání začínající freelanceři a podnikatelé.

Jak jsi využila (využíváš) vědomosti, které jsi na kurzu získala?

V DOMENA.cz mám na starost jak offline aktivity, mimo jiné např. reklamu v tisku, konference a workshopy, tak online marketing – správu Google Ads, Skliku, Business Manageru. Znalosti z kurzu mi hodně pomohly při optimalizaci vyhledávacích a nastavení obsahových kampaní a čerpám z nich průběžně, v podstatě neustále. Vysokou přidanou hodnotu má pro mě orientace v nástroji Google Analytics, který jsme v kurzu probírali. 

Skvělý je i váš Youtube kanál, blog s praktickými články a facebookové skupiny Spravujeme sociální sítě a Spravujeme PPC reklamu cz/sk. Vážně netuším, kde na to všechno berete čas, když každý den učíte v kurzech, a navíc se stará te o své vlastní klienty.

Byl jsi spokojena s přístupem lektorů při kurzu a po jeho dokončení?

Moc. Kurz byl podaný srozumitelně a prakticky, a navíc s vámi byla sranda. Fajn bylo i to, že jste se na jednotlivé tematické bloky střídali s Lukášem Pavelkou. Po dokončení kurzu jsme získali přístup k videím, ve kterých jsou jednotlivé přednášky dostupné, a tak si dané téma můžu kdykoliv snadno a rychle oživit.

Doporučila bys tento kurz i ostatním zájemcům?

Určitě ano. Pokud se studiu online marketingu chcete věnovat intenzivně, nebo se zorientovat a získat přehled, jděte do toho. :) 

Nahlédnete do všech zásadních oblastí online marketingu – od PPC v Skliku a Google Ads přes SEO po Google Analytics a Facebook Business Manager.

Co bys poradila lidem, kteří si ještě nejsou jisti, zda na kurz přijít či ne?

Ať neváhají, rozhodně nebudou litovat. Kurz má velmi široký záběr, ale jednotlivá témata nepřejíždí jen povrchově. Naopak půjdete poměrně dost do hloubky. 

Ideální je situace, kdy zrovna rozjíždíte svůj projekt, nebo už pracujete např. v nějakém e-shopu. Tipy a znalosti z kurzu si tak můžete hned vyzkoušet v reálu a otázky přitom průběžně konzultovat s ochotnými lektory.

Komentáře

4.3 Hodnotilo 142 lidí