Tento kurz školíme

    Délka kurzu 40 hodin (5 dnů)

    Lektor kurzu: David Šolc

    Školení webové analytiky.

    Vstupní předpoklady

    • základní znalost internetu
    Zobrazit celou osnovu kurzu

    Cena kurzu

    Běžná cena

    20 000 Kč

    Akční cena s 21% DPH 16 000 Kč

    Navíc získejte slevu 800 Kč při platbě kartou.

    Možnosti úhrady kurzu

    • Připravujeme

    Zakončení kurzu

    • kurz je zakončen obdržením certifikátu

    Zjistěte jak kurz probíhá A co se naučíte

    Začínáte pracovat s Google Analytics a nebo jste mírně pokročilý uživatel? Tak právě pro vás nyní připravujeme tento 40 hodinový kurz webové analytiky

    Co bude cílem školení Webový analytik?

    Webová analytika patří mezi nejtěžší oblasti digitálního marketingu. O to více je tedy nutné se jí věnovat. Nelenili jsme tedy a vymysleli jsme pro vás na trhu unikátní kurz z hlediska obsahu i rozsahu, který vás provede všemi podstatanými body webové analytiky. Dávno jsou pryč doby, kdy se lidé věnovali pouze Google Analytics. Nyní je nutné se vyznat i v nástroji Google Tag Manager a ovládnout dokonale reporting v nástroji Google Data Studio a ohlídat web s ohledem na Google Search Console. Všechny tyto nástroje jsou pro správné nastavenií Google Analytics naprosto nezbytné. Tedy náš koncept školení pokryje všechny tyto čtyři nástroje a díky tomu zmonitorujete na webové stránce vše podstatné.  

    Krátké představení nástrojů, které budou osnovou školení

    Google Analytics - nástroj webové analytiky ve kterém dokážete vyhodnotit chování uživatelů na vašem webu a mnoho dalšího.

    Google Tag Manager - nástroj, díky kterému nastavujete měření akcí uživatelů na vašem webu a dané výsledky se odesílají do Google Analytics.

    Google Data Studio - zapomeňte na nudné reporty v Google Analytics. Data z Google Analytics a dalších nástrojů odešlete pohodlně do tohoto nástroje a budete mít krásné přehledy.

    Google Search Console - nástroj, který zhodnotí jak na tom váš e-shop či web je s ohledem na kvalitu pro vyhledávač Google. Pokud si tento nástroj propojíte s Google Analytics, tak získáte informace například o organických klíčových slovech. 

    Kompletní Osnova kurzu

     01 

    Google Analytics

     02 

    Google Tag Manager

     03 

    Google Data Studio

     04 

    Google Search Console

    Hlavní důvody Proč si vybrat tento kurz

    Co se na školení naučíte:

    • zprovoznění a kompletní nastavení Google Analytics
    • monitoring webu přes Google Tag Manager a jeho propojení s Google Analytics
    • reportování v Google Data studio
    • správné vyhodnocování dat v Google Search Consoly

    Konzultace po ukončení kurzu ZDARMA!

    Přečtěte si FAQ Nejčastěji kladené otázky

    Recenze od studentů

    Lektor a garant kurzu

    David Šolc

    David je uznávanou osobou ve světě online marketingu. Již před více než 12 lety začínal se SEO a v posledních několika letech se hodně věnuje webové analytice, zejména nástroji Google Tag Manager.

    Více o lektorovi

    Naše digitální agentura PrimaFuture.cz má tyto certifikace a ověření

    Naše digitální agentura PrimaFuture.cz s.r.o. působí na českém trhu již 9 let. Získali jsme tyto certifikace a ověření.

    Termín se blíží!
    Zobrazit termíny
    Zatím nikdo nehodnotil
    Termín se blíží!
    Zobrazit termíny