Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Proč se nebránit PPC reklamě - část I.

Často se mě lidé ptají, proč zvolit online marketing, jako způsob propagace své firmy. A když, tak který nástroj používat, aby na tom neprodělali. Odpovědí je Google AdWords a Sklik.…

Statistika aukcí v Google AdWords, aneb srovnejte svůj výkon s konkurencí

Máte zájem porovnat výkon svých reklam s ostatními inzerenty ve stejných aukcích? Pokud ano, existuje přehled Statistiky aukcí. Tento přehled poskytuje informace o jiných inzerentech, kteří se účastní stejných aukcí…

Z otázek studentů: Jaké všechny kódy implementovat do webu pro potřeby on-line marketingu?

Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého kurzu on-line marketingu, dostávám dotaz, zda bych mohl shrnout v přehledu vše, co je potřeba…

Rozšíření o strukturované úryvky - konečně v češtině

Dlouhou dobu bylo rozšíření o strukturované úryvky dostupné v různých jazycích, s vyjímkou češtiny. V posledních několika týdnech jsme se dočkali. Nejprve tedy rychlý souhrn o jaké rozšíření reklam se jedná a k čemu je…

Nové metriky pro měřeni skóre kvality v Google AdWords

Nyní máme možnost získat ještě bližší informace ke skóre kvality pro jednotlivá klíčová slova v  online marketingovém reklamním nástroji Google AdWords. Nejprve si rychle osvěžme, co je skóre…

Klíčová slova ve volné shodě

Klíčová slova ve volné shodě - dobrý sluha, ale špatný pán? Podíváme se trochu blíže na klíčová slova ve volné shodě pro vyhledávací sítě Seznam.cz a Google. Zvláště dramatické…

Změna agentury aneb proč se toho nebát - díl I.

Často potkávám mnoho manažerů a nebo majitelů firem, kterým spravuje online marketing malá a nebo velká agentura. Ve vší podstatě na tom nezáleží, zda má agentura dva nebo desítky specialistů…

Responzivní reklama v obsahové síti Google

Je tomu několik týdnů, kdy se v Google AdWords objevily rozšířené textové inzeráty, viz náš článek "Rozšířené textové reklamy Google AdWords". Nyní přišla na řadu nová responzivní reklama do obsahové…

Z otázek studentů: Je možné kombinovat remarketing s ostatními typy cílení v obsahové síti?

Odpověď je celkem jednoduchá - Ano, možné to je. Ovšem má taková kombinace vůbec smysl? Nejprve si připomeňme, jaké všechny druhy cílení můžeme v obsahové síti využít. V obou…

Jak získat první pozice inzerátů

Při vytváření reklamních inzerátů do vyhledávací sítě Google je naším cílem zabrat první místa a být tedy co nejvíce vidět. Inzerce v síti Google je silným pomocníkem každého, kdo se…

Odpočtový inzerát ve vyhledávací síti Google

Zdůrazněte uživatelům začátek, nebo konec akce pomocí textové inzerce. Nemusíte samozřejmě textový inzerát denně přepisovat, ale můžete využít funkci personalizátoru reklamy. Jedná se o parametry, které vkládají do reklamy…

Z otázek studentů - Jak určit rozpočet kampaní při jejich založení?

Z otázek studentů: Jak určit rozpočet kampaní při jejich založení? Jedná se o velmi častou otázku, na kterou bohužel není jednoznačná odpověď. Jsou ovšem dva hlavní faktory, které nám poslouží…

Z otázek studentů - Jak mám pracovat s klíčovými slovy?

Jak mám pracovat s klíčovými slovy? Jak již všichni víme, v Skliku i v AdWords existují tři typy shod klíčových slov - volná, frázová i přesná. AdWords umožňuje navíc použití klíčového slova v tzv.…

Partnerské weby ve vyhledávacích sítích

V dnešním článku si představíme partnerské weby Sklik.cz a Google AdWords, na nichž se zobrazují textové reklamy pro vyhledávací sítě. Prozkoumáme situaci v Sklik.cz a podrobněji se podíváme na Google AdWords.…

Rozšířené textové reklamy Google AdWords

Všichni online marketéři musí v těchto dnech nadšeně volat: “Je to tady!” Google Adwords nabízí rozšířené reklamy, kde je možné využít větší počet znaků, než doposud. Současný formát obsahuje…

Vyhodnocení PPC kampaní

Nejdříve si pojďme říct, kdy s vyhodnocením kampaní začít. Hlavní předpoklad je získání dat k vyhodnocení kampaní. Účet je správně nastavený a měří všechna dostupná data (Měření konverzí, automatické značkování, propojení…

Jak používat dynamiku v inzerátech na Adwords

V minulém článku jsme si vysvětlili, jak používat proměnnou {keyword:} na Skliku. Dnes si ukážeme a vysvětlíme její použití v Adwords. Princip používání je stejný. Do inzerátu se vloží proměnná…

Jak na klíčová slova v PPC reklamě II. - AdWords

V minulém článku o shodě klíčových slovech v Skliku  jsme si vysvětlili, jak správně využívat všechny tři shody klíčových slov. A teď je na řadě AdWords. Nástroj velmi silný, ale…

Je ve videu budoucnost?

Podle nejnovějších výzkumů rapidně narůstá marketingová síla videoreklamy a spolu s ní i její finanční dosažitelnost. Lidé mají video rádi a také si ho mnohem lépe zapamatují, je tedy velmi efektivní formou…

Školení PPC reklamy

Připravili jsme pro vás špičkové školení PPC kampaní, které se pravidelně koná v Praze a Brně. Osnova kurzu PPC kampaně na Skliku a Google Ads - vyhledávací síť Nastavení kampaně -…