Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Jaké nové typy kampaní přibyly v reklamních účtech Sklik a Google Ads

Neustálý vývoj ze strany reklamních nástrojů přináší ovoce i pro nás - inzerenty. Jednotlivé nástroje doplňují další možnosti, jak cílit. My se podívame na dva nástroje - Sklik a Google…

Google Ads Editor - věrný přítel PPCčkaře

Velká část lidí, která se věnuje PPC reklamě ke své práci využívá nástroj Google Ads Editor. V názvu článku jsem ho dokonce označil za věrného přítele. Podíváme se…

Responzivní reklamy pro vyhledávací síť Google

Reklamní nástroj Google Ads přišel s novinkou, která se dotýká reklam ve vyhledávací síti. Zatím je možnost v betaverzi, není však dostupná pro všechny účty. Vychytávkou jsou responzivní inzeráty do…

Google AdWords editor - vlastní pravidla

Vlastní pravidla v Google AdWords editoru potěší každého, kdo se věnuje PPC kampaním. Můžeme si totiž nadefinovat za jakých podmínek bude editor hlásit chybu a kdy vůbec kampaně neodešle. Nejprve…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - vyhledávací síť

Vytváříte PPC reklamy na Google? Tak pak zbystřete. Samotné vytvoření kampaní sice skýtá mnoho úskalí, nicméně po vytvoření reklam nastává okamžik, kdy je nutné vše pečlivě monitorovat a optimalizovat…

Z otázek studentů: Jaké kódy vložit do webu a kam?

Velmi často narážím při kurzu online marketingu na otázku, jaké kódy vložit do webu a na které konkrétní stránky. V tomto článku si uděláme stručný přehled nejčastěji využívaných nástrojů.…

Školení PPC reklamy

Připravili jsme pro vás špičkové školení PPC kampaní, které se pravidelně koná v Praze a Brně. Osnova kurzu PPC kampaně na Skliku a Google Ads - vyhledávací síť Nastavení kampaně -…