Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

První kroky při správě digitálního marketingu

Začínáte spravovat své první klienty a lámete si hlavu, jak vlastně správně začít? Co vše bude potřeba získat a nachystat ještě před zahájením prací na prvních PPC kampaní? Tak právě…

Jak efektivně zabezpečit profil na Instagramu?

Spoustu aplikací (především ty zdarma) můžou být pro vás a vaše profily velice nebezpečné. Jedná se především o aplikace, které po vás z jakéhokoliv důvodu chtějí přístup do vašich profilů. Jsou…

Jak pracovat s hashtagy na Instagramu?

Používání hashtagů je z hlediska marketingu na Instagramu velice důležité. Především, pokud začínáme a chceme si vybudovat skupinu fanoušků - tzv. followers. Častým problémem je, že spoustu firem a jednotlivců neumí…

7 kroků, jak být aktivní na Instagramu a budovat své publikum

Instagram je bezpochyby jednou z nejpoužívanějších sociálních sítí dnešní doby. Díky tomu dnes není jednoduché s ní začít od nuly a úspěch se nedostaví tak rychle jako v minulosti. To, co fungovalo…

Zlepšujeme výkon remarketingových kampaní

Remarketingovými reklamami oslovujeme uživatele, o kterých víme, že byli v minulosti na našem webu. Případně na webu udělali určitou akci. V současném článku se podíváme blíž na to, kde se…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - obsahová síť

Obsahová síť v Google nám přináší další možnosti, kterými lze oslovit nové uživatele, případně remarketingovat stávající zákazníky. V mnoha případech se “povede” v obsahové síti utratit více finančních prostředků, než…