Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Jak párovat produkty na Heurece?

Všichni online markeťáci, kteří pracujeme s Heurekou jsme se potkali s faktem, že nemáme spárované produkty v detailu produktu. Toto nás může brzdit v získávání více konverzních akcí. Nejprve si řekněme, k čemu…

Jaké nové typy kampaní přibyly v reklamních účtech Sklik a Google Ads

Neustálý vývoj ze strany reklamních nástrojů přináší ovoce i pro nás - inzerenty. Jednotlivé nástroje doplňují další možnosti, jak cílit. My se podívame na dva nástroje - Sklik a Google…

I kdybych využil 10% ze všech informací, kurz se mi vyplatí. Říká Jirka Procházka

Ahoj Jirko, jak se máš? Jsem po dovolené, takže odpočatě ☺ Jaká je nyní tvá profese a v jaké společnosti? Vedoucí marketingu ve společnosti SolidVision. Proč jsi se rozhodl studovat…

Díky vědomostem z kurzu, nám tržby neustále stoupají. Rozhovor s Leonou Héžovou

Ahoj Leono, jak se máš?Momentálně dobře, protože nám končí úspěšná zimní sezóna v obchodě, i jarní etapa výstav a já budu mít konečně více času na své další aktivity.Jaká je nyní…

PrimaKurzy.cz nyní také online!

PrimaKurzy nemusíme dlouze představovat. Jedná se o jeden z nejvíce žádaných výukových projektů v oblasti IT vzdělávání v ČR. Za dobu 10ti let, kdy jsme na českém a částečně i slovenském trhu jsme ušli neuvěřitelný…

Google Ads Editor - věrný přítel PPCčkaře

Velká část lidí, která se věnuje PPC reklamě ke své práci využívá nástroj Google Ads Editor. V názvu článku jsem ho dokonce označil za věrného přítele. Podíváme se…

Jak pracovat s hashtagy na Instagramu?

Používání hashtagů je z hlediska marketingu na Instagramu velice důležité. Především, pokud začínáme a chceme si vybudovat skupinu fanoušků - tzv. followers. Častým problémem je, že spoustu firem a jednotlivců neumí…

7 kroků, jak být aktivní na Instagramu a budovat své publikum

Instagram je bezpochyby jednou z nejpoužívanějších sociálních sítí dnešní doby. Díky tomu dnes není jednoduché s ní začít od nuly a úspěch se nedostaví tak rychle jako v minulosti. To, co fungovalo…

Facebook reklama a DPH - musím se stát identifikovanou osobou?

Používáte propagaci na Facebooku nebo Instagramu pro vaše podnikání? Pak je tento článek pro vás velice důležitý! Nemusí jít o vysoké příjmy nebo výdaje, stačí pár korun, a máte povinnost…

Teď umím nastavit kampaně lépe než mnohé agentury. Říká Martin Pšenica

Ahoj Martine, jak se máš? Ahoj, mám se dobře. Dělám, co mě baví a dává mi to smysl. To je pro mě v životě strašně důležité. Jaká je nyní tvá…

Nestačí kurz pouze pasivně odchodit. Rozhovor s Martinem Jeníkem

Ahoj Martine, jak se máš? Kromě toho, že bych potřeboval, aby den měl více hodin, se mám fajn. Jaká je nyní tvá profese a v jaké společnosti? Od května 2018…

Z otázek studentů: Jaké kódy vložit do webu a kam?

Velmi často narážím při kurzu online marketingu na otázku, jaké kódy vložit do webu a na které konkrétní stránky. V tomto článku si uděláme stručný přehled nejčastěji využívaných nástrojů.…

Kurzy nejsou jen teorie, ale především praxe

Při výuce kurzu Manažer pro internetové projetky si uvědomujeme fakt, že je nutné, aby studenti nejen přednášenou problematiku slyšeli, ale také aby si ji kompletně vyzkoušeli v praxi. Naše školení se…

Jak stanovit odměnu za správu online marketingu?

Jedna z nejčastějších otázek našich studentů kurzu Manažera pro internetové projekty, Školení internetového marketingu, nebo kurzu Komplexní školení Facebook marketingu je ta, jak postupovat při stanovení ceny za práci…

Jak na soutěže na Facebooku

Pohodlnou cestu letadlem do slunné Dubaje v Airbus A380 jsem se rozhodl využít trochu produktivně (obvykle usnu hned u právě spuštěného filmu, protože to příjemně houpe :-)) a sepsal jsem článek…

Crossposting na Facebooku

Máte více firemních profilů a nebo chcete jinému umožnit pracovat s vašimi videi velmi jednoduchým způsobem? Využijte funkci crossposting na Facebooku. Jak vše nastavit? Musíte být ve vašem firemním profilu…

Co jsou mikrospoty a proč je používat

Pro každou značku je velmi důležité její upevnění v povědomí zákazníků a zároveň oslovení nových potencionálních zákazníků. V online marketingovém nástroji Google AdWords je k dispozici zajímavá varianta - krátký video…

Štítky - užitečný pomocník v AdWords

Na začátku bychom si měli říct, co štítky jsou. Můžeme si je představit, jako barevné etikety, kterými odlišujeme jednotlivé entity v účtu. Lze tak roztřídit jednotlivé kampaně, sestavy, reklamy…

Přehled lokalit v Google AdWords

Díky geografickému přehledu lokalit můžeme zjistit z jaké lokality fyzicky uživatelé na web přišli, nebo o které lokality projevili zájem. Pomůže nám to tak zjistit, v jakých částech světa (země) se…

Nabídky práce - internetový marketing

Nabídky práce v online marketingu najdete zde..