Manažer digitálního marketingu profesí roku 2022

   Digitalizace. Tohle slovo se na nás řítí ze všech stran a ani tenhle rok nebude to zběsilé tempo zpomalovat. Minulý rok byla pozice digitálního manažera pátá nejvyhledávanější a letos? Vzniklo spoustu nových obchodů, společností či poskytovatelů služeb na internetu. A narovinu, ať už jste podnikatel, který má 20 let útulnou prodejnu kam se lidé rádi vracejí, nebo teprve o podnikání uvažujete, či jste někdo, kdo už zkrátka nechce pracovat tak jako dosud, měli byste chytit šanci a pevně uchopit budoucnost do vlastních rukou. Znalost digitálního marketingu má praktické využití pro kohokoliv, kdo chce být v roce 2022 úspěšný.

... kdo měl včera plný krám, dnes aby šel dělat řidiče pro e-shop. 

   Proč? Jednoduše. Všichni dnes potřebují být na internetu. A také tam být chtějí. Chtějí být viděni, hledáni, chtějí být milováni. Ano, i to, ale záleží na druhu vašeho projektu. Někomu stačí lajky na sociálních sítích, jinému jsou zas málo stotisícové měsíční zisky. V dnešní době je už téměř v každém oboru nezbytné věnovat se digitálnímu marketingu. Hodně se setkávám s názorem, že to přece stačí dělat pořádně a všechno přijde samo. Má oblíbená věta: “My to už zkoušeli, ale nefunguje to a takhle nám to stačí. Nemusí pršet, hlavně když kape, ne?” Jenže. Svět se tak rychle digitalizuje, že to člověk ani nestíhá vnímat a kdo měl včera plný krám, dnes aby šel dělat řidiče pro e-shop. A to proto, že jen chvilku stál opodál.

   Kdysi žádaný osobní kontakt s prodejcem už velmi rychle nahrazuje, a v očích zákazníka je skoro tím nejlepším, žádný kontakt. Osobní přístup k zákazníkovi však zůstává a je často rozhodujícím parametrem mezi tím, zda u vás zákazník nakoupí jednou, či se k vám “vrátí”. A nejen to, abyste si ho podrželi, musíte si zákazníka hýčkat i když u vás zrovna nenakupuje. Otravovat ho zbytečně reklamou která ho nezajímá, to není správná cesta. Ukažte mu to, co ho zajímá. Co je mu prospěšné. A klidně v reklamě. Nebo v emailu. Nebo na mobilu. Nebo v televizi? Celý digitální marketing je o tom, jak komplexně zaujmout zákazníka a postarat se o něj lépe než konkurence. A to je přeci tak krásné.

Digitální manažer je top poptávanou profesí současnosti i budoucích let.

   A také je to řádná makačka. Digitální manažer je top poptávanou profesí současnosti i budoucích let. Česká republika má nejvíce eshopů na přepočet obyvatel a podíl online zákazníků neustále stoupá. Dokonce i něco, co před pár lety bylo pro většinu lidí až nemožné, je dnes skoro až standard. Auto si koupíte na pár kliknutí na e-shopu. Jídlo objednané na e-shopu u sebe máte za pár minut. Ostatní věci do druhého dne, těch příkladů je milion a každý je známe ze svého každodenního osobního života. Dříve absurdní myšlenky jsou dnes snad až, řekněme, chudou realitou. Čím více tato digitalizace a škála produktů ke koupi poroste, tím více bude a už nyní je potřeba specialistů na všechny ty internety. Přičteme-li k tomu období pandemie, jsou zde další tisíce lidí, kteří přešli, ač nuceně, do online prostředí. A možná jste zrovna vy jedním z nich a přemýšlíte, co bude dál.

   U nás v akademii PrimaKurzy věříme, že spouští-li se dnes jakýkoliv byznys, měl by už od začátku myslet i na své zastoupení v digitálním světě. Samozřejmě, je snadné si někoho najmout. A vlastně, možná až moc snadné. Ve spoustě diskuzí na internetu zjistíte, jak lehce se dotyčným člověkem necháte jen obrat o peníze, protože má mizerné výsledky a žádnou hodnotu vám nepřinesl - ale vy jste to nepoznali, protože nevíte, co po specialistovi chtít. A z druhé strany, jak jako specialista pomoct svému klientovi? Bylo by dobré o digitálním marketingu doopravdy něco vědět, abyste se tomuhle vyvarovali, viďte? Z pohledu začínajícího digitálního manažera - samozřejmě budoucího milionáře pracujícího z pláže v Thajsku, nebylo by krásné o digitálním marketingu znát mnohem víc a vědět to i prakticky nastavit dřív, než si pošramotíte jméno hned u svého prvního klienta a sen o pláži se tak rychle rozplyne? Ano, to by bylo dobré. On totiž rozdíl mezi přínosnou činností a pouhou snahou, či teorií, je znát.

Co je ten základ? Kde je rovnováha?

   Jenže kde k těm znalostem a zkušenostem přijít? Jak se vše naučit abyste tomu rozuměli, aby si z vás nikdo neudělal dojnou.., když dnes je to samý kouč, konzultant, expert a odborník co vás to naučí? Digitální marketing je opravdu velmi široká škála oborů, které mezi sebou musí fungovat. Co je ten základ? Kde je rovnováha? Co očekáváte od lidí, které si najmete? Na co se musíte zaměřit, když chcete spustit svůj vlastní projekt? A co je ideální ovládat než si najdete klienty, kteří vám svěří své podnikání? To je skutečně hodně otázek, nad kterými se člověk musí zamyslet s chladnou hlavou. Nejlépe pod slunečníkem. :-)

   A na tyto otázky odpovídáme lidem už přes 12 let v našem kurzu Manažera pro internetové projekty. Obsáhlý kurz s nadstandardním osobním přístupem lektorů je za ta léta neustále aktualizován a vždy se tak učíte nejnovějším postupům a myšlenkám, jež jsou zrovna v digitálním marketingu trendem. Několik měsíců byl teď internet pln zpráv o restauracích, to byl trend, ale takový nehezký. Nicméně, jídlo letí, to máme rádi všichni. Na našem denním menu najdete plný hrnec praxe, okořeněný nutnou špetkou skvělé teorie a jako dezert máme specialitu: Výborná detailní výuková videa. S sebou, na doma. Vše domácí výroby a s láskou připravené od pana šéfa. A takovou parádu jen tak někde nenajdete.

   Naučíte se u nás nejen jak si nastavit webové stránky, abyste se dokázali na internetu najít, ale také abyste dokázali kontrolovat práci lidí, kteří to budou dělat za vás. Ukážeme vám jak nastavit reklamní systémy a mít přehled o tom, kde vám nebo klientovi utíkají peníze a kde naopak byste mohli utratit víc. A tím i víc vydělat. Řekneme vám jak na komunikaci a správu sociálních sítí. Na konci kurzu zjistíte, že se vám dostal jedinečný souhrn nadprůměrných znalostí z digitálního marketingu, díky kterým budete svůj život už navždy dělit na dobu před kurzem Manažera pro internetové projekty a dobu po něm. PrimaKurzy jsou tím správným prvním krokem k tomu, abyste svou digitální éru začali opravdu nadstandardně. A pozor, vykročit můžete i formou online kurzu digitálního marketingu . Dodáme do vašeho pracovního života jistotu, klid, nadhled a odvahu posouvat hranice svých možností. Touhu po kráse všedních dní, dokonalosti rozpočtů a odvaze vašich kampaní. A také touhu po vlastním štěstí, což je to, co všichni toužíme nalézt, no ne? Absolvování našich kurzů je v dnešní době tím správným krokem k jeho úspěšnému nalezení.